Ο Elon Musk διαφωνεί με… όλη την υπόλοιπη βιομηχανία αυτόνομης οδήγησης

Η βιομηχανία της αυτόνομης οδήγησης βρίσκεται ακόμα σε νεαρό στάδιο, όμως από τώρα μπορεί κανείς να διακρίνει ποιες εταιρείες θα κυριαρχήσουν σε εκείνη. Μια εξ’αυτών είναι και η Tesla, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στον κόσμο, με διευθύνων σύμβουλο και ιδρυτή τον Elon Musk.

Τους τελευταίους μήνες, η αποχή της Tesla από «ουσιαστικές» ανακοινώσεις σχετικά με την αυτόνομη οδήγηση, καθώς και το γεγονός πως δεν πραγματοποίησε καμία δοκιμή συστημάτων αυτονομίας σε δρόμους των ΗΠΑ, οδήγησε αρκετούς αναλυτές να αμφισβητήσουν τις δυνατότητες της. Όπως είναι αναμενόμενο, ο Elon Musk υπεραμύνθηκε της στάσης της εταιρείας του. Επιπρόσθετα, δήλωσε (μεταξύ άλλων) πως η χρήση των αισθητήρων Lidar στα συστήματα αυτονομίας είναι ανούσια, αποκαλώντας τα Lidars «χαζά, ακριβά και αχρείαστα» εξαρτήματα. Εν ολίγοις, ο Musk διαφωνεί με όλη την υπόλοιπη βιομηχανία.

Συγκεκριμένα, η Tesla βασίζει τον Αυτόματο Πιλότο των μοντέλων της (όπως και τις μελλοντικές επεκτάσεις του) σε ραντάρ, μαζί με την χρήση καμερών και αισθητήρων υπερήχων. Σε κανένα Model όχημα της Tesla δεν συναντάμε Lidar. Από την άλλη πλευρά όμως, τα συστήματα αυτονομίας των ανταγωνιστών που ενσωματώνουν Lidar είναι (τουλάχιστον αυτή την στιγμή) πιο προηγμένα από εκείνα της εταιρείας του Elon Musk. Με λίγα λόγια, οι δηλώσεις του εκκεντρικού CEO μοιάζουν να μην έχουν βάση, εφόσον η Tesla αδυνατεί να παρουσιάσει κάτι που να ξεπερνά τις δυνατότητες των συστημάτων με Lidar.

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Musk εναντιώνεται σε όλη την βιομηχανία και… όλη η βιομηχανία εναντιώνεται σε εκείνον. Όπως και να έχει, εμείς το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να περιμένουμε και να δούμε αν όντως η Tesla καταφέρει να υλοποιήσει ένα ολοκληρωμένο σύστημα αυτόνομης οδήγησης χωρίς την χρήση αισθητήρων Lidar. Μένει να δούμε αν τελικά ο Musk είχε βάσεις για τα λεγόμενα του ή ήθελε απλώς να προκαλέσει ένα μικρό… ντελίριο στον τεχνολογικό κόσμο!

Πηγή