Χθες, η NVIDIA παρουσίασε τα οικονομικά αποτελέσματα του τελευταίου τριμήνου, εντυπωσιάζοντας την Wall Street. Ο κατασκευαστής chip, που τώρα ασχολείται και με την τεχνητή νοημοσύνη, είχε έσοδα τα οποία έφταναν τα 2 δισεκατομμύρια, ξεπερνώντας κατά πολύ την πρόβλεψη των 1.7 δισεκατομμυρίων.
Σε μια συνδιάσκεψη με τον CEO Jen-Hsung Huang ύστερα από την παρουσίαση, οι αναλυτές έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον στο άνοιγμα της εταιρείας στο AI και τις αυτοκινητοβιομηχανίες, ειδικά από την στιγμή που η Tesla άρχισε να χρησιμοποιεί το NVIDIA Drive PX2 supercomputer της NVIDIA σε κάθε όχημά της.
Σε αυτή την συζήτηση, ο Huang προσέφερε πολύ χρήσιμες πληροφορίες για το πρόγραμμα αυτόνομης οδήγησης της Tesla. Ανέφερε ότι, με την κυκλοφορία του απαραίτητου hardware για την ολοκληρωτική αυτονομία, η Tesla σόκαρε ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία.
NVIDIA Drive PX 2 for autocruise: Πλατφόρμα χαμηλής κατανάλωσης για αυτόνομα οχήματα
Συγκεκριμένα ανέφερε, «Πιστεύω ότι αυτό που έκανε η Tesla, με το να λανσάρει και να έχει στον δρόμο στο άμεσο μέλλον, ένα πλήρως αυτόνομο όχημα που χρησιμοποιεί AI, σόκαρε ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία. Είναι βασικά πέντε χρόνια μπροστά».
Ο Huang συνέχισε λέγοντας ότι, η αυτόνομη οδήγηση δεν είναι ένα «πρόβλημα ανίχνευσης», αλλά ένα «πρόβλημα τεχνητής νοημοσύνης», το οποίο θα λυθεί μέσα στο 2017.
Όταν οι αναλυτές ρώτησαν τον Huang, γιατί η Tesla επέλεξε την τεχνολογία της NVIDIA για την δεύτερη γενιά του Autopilot και όχι της Mobileye, ο Huang απάντησε με τρεις κύριους λόγους. Αρχικά ότι η αυτόνομη οδήγηση είναι ένα πρόβλημα τεχνητής νοημοσύνης και η NVIDIA platform είναι καλύτερη σε αυτό, είναι scalable με OTA αναβαθμίσεις (προσφέρει ευκολία στην δημιουργία μιας υπηρεσίας με αυτόνομο στόλο) και τέλος είναι ενεργειακά αποδοτική.
Ο Huang, δυστυχώς δεν απάντησε σε μια ερώτηση που υπάρχει από την αρχή της συνεργασίας της NVIDIA με την Tesla, την οποία επανέλαβαν χθες οι αναλυτές, η οποία αφορά την τιμή του supercomputer. O Huang απάντησε με ασάφεια, λέγοντας ότι «κοστίζει μερικές χιλιάδες».