Electric Cars

Nissan: To ηλεκτρικό GT-R με μπαταρίες στερεάς κατάστασης ίσως φτάσει μέχρι το 2030

Το ηλεκτρικό Nissan GT-R μπορεί να έρθει μέχρι το τέλος της δεκαετίας και το πρωτότυπο Hyper Force EV 1.300 ίππων «δίνει μια γεύση» του τι θα μπορούσε να είναι.

Η Nissan αποκάλυψε το Hyper Force EV concept στην Ιαπωνία Mobility Show τον Οκτώβριο. Το φουτουριστικό ηλεκτρικό supercar έχει σχεδιαστεί για τους λάτρεις των αγώνων και όσους αποζητούν μια έκρηξη αδρεναλίνης.

Το όχημα τροφοδοτείται από στερεή μπαταρία, η οποία, σύμφωνα με τη Nissan, μπορεί να παράγει έως και 1.341 ίππους (1.000 kW). Το ηλεκτρικό όχημα υψηλών επιδόσεων περιλαμβάνει επίσης μια προηγμένη μορφή του e-4ORCE της Nissan, την τεχνολογία 4WD του που εμφανίζεται ήδη στο ηλεκτρικό SUV Ariya.

Εξωτερικά, το Hyper Force μοιάζει με ένα Tesla Cybertruck που έχει συρρικνωθεί και συνδυαστεί με τη θρυλική γραμμή Skyline της Nissan. Περιλαμβάνει φαρδιές και έντονες αναλογίες με χαμηλό προφίλ.

Η Nissan ανέπτυξε το εξωτερικό με την αγωνιστική της ομάδα NISMO για υψηλές αεροδυναμικές επιδόσεις. Μια δομή δύο επιπέδων παρέχει κάθετη δύναμη και απόδοση ψύξης και ένας πίσω διαχύτης κατευθύνει τη ροή του αέρα.

Η Nissan, αν και δεν το αναφέρει ως ηλεκτρικό GT-R, περιλαμβάνει ένα θολό λογότυπο “GT-R” στο μπροστινό μέρος.

Το concept διατίθεται σε δύο τρόπους οδήγησης: “R” ή racing, και “GT”, για μεγάλες περιηγήσεις. Ανάλογα με τη λειτουργία, το εσωτερικό θα προσαρμόσει τον φωτισμό και την οθόνη.

Στη λειτουργία R, το εσωτερικό διαθέτει κόκκινο φωτισμό που έχει σχεδιαστεί για να βοηθά στην εστίαση στην απόδοση. Τα πάνελ τραβούν προς τον οδηγό για να δώσουν αυτή την αίσθηση του πιλοτηρίου, ενώ οι οθόνες εμφανίζουν βασικές πληροφορίες αγώνων, όπως η κατανομή ισχύος.

Η λειτουργία GT κάνει το αντίθετο. Δημιουργεί μια χαλαρή αίσθηση με τον μπλε φωτισμό. Το τιμόνι απομακρύνεται από τον οδηγό, ενώ το infotainment περιλαμβάνει πιο απλή διεπαφή.

Ο διευθυντής σχεδιασμού προγράμματος της Nissan, Giovanny Arroba, είπε στο Autocar ότι ένα ηλεκτρικό supercar είναι δυνατό μέχρι το τέλος της δεκαετίας, παρά την τολμηρή σχεδίασή του. Αν και ο Arroba δεν το ανέφερε ως το ηλεκτρικό Nissan GT-R, επεσήμανε ότι το λογότυπο στο μπροστινό μέρος του concept ήταν θολό για κάποιο λόγο.

Όταν πιέστηκε για την κατασκευή ενός ηλεκτρικού GT-R της Nissan, ο Arroba είπε ότι το concept «δίνει μια γεύση του τι θα μπορούσε να είναι». «Το όνειρο είναι ακόμα διαυγές», πρόσθεσε.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Η Tesla ερευνάται από το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ για απάτη σχετικά με το FSD

Η Tesla φέρεται να διερευνάται από το Υπουργείο Δικαιοσύνης για το εάν οι αξιώσεις της…

08/05/2024

Kia EV3: Αυτό θα είναι το ηλεκτρικό – Πότε θα γίνει η παγκόσμια πρεμιέρα

Η Kia μόλις δημοσίευσε μερικές teaser εικόνες του επερχόμενου EV3 SUV της, το τελευταίο της…

08/05/2024

Πιθανή συνεργασία Apple – Rivian: Η τεχνογνωσία από το project Titan στα ηλεκτρικά R2 και R3

Μια συνεργασία μεταξύ της Apple και της κατασκευάστριας ηλεκτρικών οχημάτων Rivian θα μπορούσε να είναι…

07/05/2024

Τύπος ξεγέλασε τα ρομποταξί της Waymo με μπλούζα με το σήμα του ΣΤΟΠ (βίντεο)

Οι εταιρείες που αναπτύσσουν αυτόνομα οχήματα συχνά αναφέρονται στα απροσδόκητα σενάρια που συναντώνται κατά την…

06/05/2024

Nissan Townstar Evalia: Άνετο επταθέσιο πλήρως ηλεκτρικό βαν με τεράστιο χώρο φόρτωσης 3750 λίτρων

Tο Nissan Townstar Evalia έρχεται για να καλύψει τις ανάγκες και τις επιθυμίες μιας οικογένειας,…

05/05/2024

Σε λειτουργία πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 10.000 τόνων – Είναι εξοπλισμένο με πάνω από 50.000 kWh σε μπαταρίες

Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…

04/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.