Η Renault-Nissan Alliance, έχοντας ως στόχο την κυκλοφορία 10 οχημάτων με ικανότητες αυτόνομης οδήγησης μέχρι το 2020, επάνδρωσε ένα νέο τμήμα με προσωπικό 300 ατόμων. Το Mobility Division, όπως αυτό θα ονομάζεται, θα ασχολείται με το software development, το cloud engineering και big data analytics για τις τεχνολογίες των connected cars.
Με την κίνηση αυτή, η Renault-Nissan Alliance δείχνει ότι είναι ένας δυνατός “παίκτης” στην αγορά των αυτόνομων οχημάτων. Το 2018 αναμένουμε να παρουσιάσει μια «Multi-lane control» εφαρμογή, η οποία θα υπολογίζει τους κινδύνους για το όχημα και θα αλλάζει αυτόνομα λωρίδες σε αυτοκινητόδρομους. Δύο χρόνια μετά, θέλει να δώσει στα οχήματα δυνατότητα αυτόνομης πλοήγησης για μέσα στην πόλη, με τα οχήματα να κυκλοφορούν και να περνάνε διασταυρώσεις χωρίς κανένα πρόβλημα. Τα νέα αυτά οχήματα, που θα φέρουν τις νέες τεχνολογίες, θα κυκλοφορήσουν στις ΗΠΑ, την Ευρώπη και την Κίνα.
Τον περασμένο Σεπτέμβριο, η Renaul-Nissan Alliance αγόρασε την Γαλλική εταιρεία software Sylph, ώστε να επιταχύνει την επέκτασή της στα Connected Vehicles και τις υπηρεσίες Mobility. Τον ίδιο μήνα, υπέγραψε συμφωνία με την Microsoft, ώστε αυτή να αναπτύξει της επόμενης γενιάς Connected υπηρεσίες για αυτόνομα οχήματα, οι οποίες θα λειτουργούν βασισμένες στο Azure Cloud Service της Microsoft.
Εκτός τις κινήσεις που αναφέραμε, η συμμαχία Renault-Nissan θα επικεντρωθεί στο να προμοτάρει τις τεχνολογίες αυτές, ώστε μέχρι την κυκλοφορία τους η κοινωνία να είναι πιο ενημερωμένη και δεκτική σε αυτές. Συγκεκριμένα αναφέρουν, «Η εκπαίδευση της κοινωνίας θα επιτρέψει στου καταναλωτές, τις κυβερνήσεις και άλλες υπηρεσίες να έχουν χρόνο να σκεφτούν για τα οφέλη των νέων τεχνολογιών. Όταν η αυτόνομη τεχνολογία οδήγησης φτάσει σε ένα σημείο ανάπτυξης, αποφάσεις πρέπει να παρθούν όσον αφορά τις υποδομές και τους νόμους, ώστε να γίνει ομαλή μετάβαση».