H Nikola Motor Company παρουσίασε το Badger, το οποίο αναμένεται να αποτελέσει τον αντίπαλο των ηλεκτρικών pickup των μεγάλων εταιρειών.
Από το 2014 υπάρχει στο χάρτη της αυτοκινητοβιομηχανίας και η Nikola Motor Company, η οποία έχει έδρα στο Φοίνιξ της Αριζόνα, με σκοπό την παραγωγή υβριδικών pickup. Μέχρι στιγμής έχει βγάλει στην παραγωγή τα Zero, One, Two, Tre και το στρατιωτικό Reckless, όμως κανένα εξ’ αυτών δεν έκανε τη διαφορά ανάμεσα στα μοντέλα των μεγαλύτερων εταιρειών.
Έτσι, η αμερικανική φίρμα φαίνεται πως έβαλε στόχο να πάει ένα βήμα πιο πέρα, να περάσει στην ηλεκτροκίνηση και να δημιουργήσει το ηλεκτρικό Badger, το οποίο θα αποτελέσει τον μεγάλο αντίπαλο ηλεκτρικών αυτοκινήτων της κατηγορίας του, όπως τα Tesla Cybertruck, GMC Hummer EV και Rivian R1T.
Η Nikola Motor Company πραγματοποίησε τα αποκαλυπτήρια του Badger και τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι θα μπορέσει να μπει σφήνα στα προαναφερθέντα ηλεκτρικά pickup. Πιο συγκεκριμένα, το Badger θα έχει 906 ίππους, 1329 Nm ροπή και συνολική αυτονομία τα 600 μίλια, δηλαδή 966 χιλιόμετρα.
Λέμε συνολική, καθώς δε θα είναι καθαρά ηλεκτρικό, αφού θα έχει και κυψέλες καυσίμου για τη χρήση υδρογόνου. Κάτι που σημαίνει ότι η μπαταρία των 160 kWh θα προσφέρει την αυτονομία των 300 μιλίων (483 χιλιόμετρα), με τα υπόλοιπα 300 να προσφέρονται από τις κυψέλες καυσίμων των 120 kW.
Μάλιστα, η εταιρεία σκοπεύει να κατασκευάσει 700 σταθμούς ανεφοδιασμού με υδρογόνο στη Βόρειο Αμερική, καθώς αυτή τη στιγμή είναι ελάχιστη έως μηδανιμή η εμφάνισή της, αφού δεν είναι και τόσο δημοφιλές καύσιμο για την κίνηση των οχημάτων, με δεδομένο ότι από τα βενζινοκίνητα και τα ντίζελ περνάμε σιγά-σιγά στα υβριδικά και στα ηλεκτρικά.
Παρά ταύτα, αποτελεί το μεγάλο στοίχημα της Nikola, ώστε να χωρέσει ανάμεσα στους μεγάλους κατασκευαστές ηλεκτρικών pickup, τη στιγμή που είναι αξιοσημείωτη η επίδοσή του στην επιτάχυνση από στάση σε 100 χλμ./ώρα, κάτι που πραγματοποιεί σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα.
Για την ιστορία, το Tesla Cybertruck έχει αυτονομία 800 χιλιόμετρα στη μεγάλη έκδοση του με τον τριπλό κινητήρα (υπάρχει ενδεχόμενο να φτάσει και τα 1000 χιλιόμετρα) και πιάνει τα 0-100 χλμ./ώρα στον ίδιο χρόνο με το Badger, ενώ το GMC Hummer EV της General Motors αναμένεται να είναι ένα δεύτερο πιο αργό, αλλά με 1000 ίππους και το εξωπραγματικό νούμερο των 15574 Nm, όσον αφορά τη ροπή (ακόμα δεν είναι γνωστή η αυτονομία του).
Από εκεί και πέρα, πρέπει να αναφέρουμε ότι με το πάτημα ενός κουμπιού θα μετατρέπεται από τη «μίξη» FCEV/BEV σε καθαρά ηλεκτρικό για να λειτουργεί μόνο με την μπαταρία, με τους χώρους του να επιτρέπουν τη μεταφορά μέχρι και πέντε επιβατών.
Τέλος, η πρώτη εμφάνιση του Nikola Badger θα πραγματοποιηθεί στην εκδήλωση Nikola Wolrd 2020, η οποία αναμένεται να λάβει χώρα τον Σεπτέμβριο, ώστε αμέσως μετά να ξεκινήσουν και οι πρώτες παραγγελίες του, με την τιμή του να μην έχει γίνει ακόμα γνωστή.