Close

Bugatti: Ηλεκτρική η επόμενη Chiron;

Η Bugatti έχει ήδη αρχίσει να κάνει πλάνα για την επόμενη γενιά της φοβερής και τρομερής Chiron. Και η ηλεκτροκίνηση αποτελεί ένα κομμάτι των πλάνων της, όπως τόνισε ο CEO της γαλλικής φίρμας, Wolfgang Dürheimer.

Μην περιμένετε βέβαια να δείτε τη διάδοχο της Chiron τώρα κοντά, καθώς η εταιρεία υπολογίζει ότι θα μείνει στην παραγωγή για τουλάχιστον μια επταετία ακόμα.

https://www.youtube.com/watch?v=RdGVz104b3E

Εξάλλου στα πλάνα της είναι να βγάλει στην παραγωγή κι άλλο ένα αυτοκίνητο υπερ-επιδόσεων μέχρι το 2024. Με αυτά τα δεδομένα, η επόμενη Chiron αναμένεται μετά το 2030 (προς το 2032).

Μέχρι τότε η εικόνα της αυτοκίνησης θα έχει αλλάξει άρδην λόγω της εξάπλωσης της ηλεκτροκίνησης και της αυτόνομης οδήγησης.

Με δεδομένες λοιπόν όλες αυτές τις “κοσμογονικές” αλλαγές, είναι φυσικό και επόμενο οι άνθρωποι της Bugatti να σκέφτονται σοβαρά το πέρασμα, σταδιακά, στην ηλεκτρική εποχή.

Ο εξηλεκτρισμός θα συμβεί. Το επόμενο αυτοκίνητο απέχει πολύ από την εξέλιξή του, αλλά με τον τρόπο με τον οποίο προχωρά η τεχνολογία σε μπαταρίες και ηλεκτρικούς κινητήρες -καθώς και σε κανόνες- φαίνεται σίγουρο ότι το επόμενο αυτοκίνητο θα ‘ηλεκτριστεί’ με κάποιο τρόπο. Θα είναι πολύ νωρίς ακόμα για ένα πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο, νομίζω, αλλά ο εξηλεκτρισμός θα συμβεί”, ανέφερε στο Autocar o Dürheimer.

Η Bugatti Chiron είναι ένας… πύραυλος εδάφους, ένα state-of-the-art hyprecar, που θα παραχθεί σε μόλις 500 αντίτυπα, με την τιμή της να ανέρχεται στα 2,4 εκατομμύρια ευρώ.

Την καρδιά του “θηρίου” αποτελεί ένας W16 κινητήρας βενζίνης 8 λίτρων που αποδίδει 1.500 PS και 1.600 Nm μέγιστης ροπής! Το κλασικό 0-100 km/h πραγματοποιείται σε λιγότερο από 2,5 s, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 420 km/h!

Διαθέτει ενισχυμένο σύστημα πέδησης και ειδικής σχεδίασης ελαστικά. Το αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να μπορεί να επιταχύνει στα 400 km/h από στάση και να ακινητοποιηθεί πλήρως σε λιγότερο από ένα λεπτό!

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top