Close

Νέο Seat Leon: Μάθε τα παντα για τον ψηφιακο του κοσμο [video + photo]

Νέο Seat Leon

Νέο Seat Leon

Στην τέταρτη γενιά του το Seat Leon αλλάζει… πίστα ειδικά στον τομέα της συνδεσιμότητας. Όπως διατείνονται οι άνθρωποι της ισπανικής μάρκας, το νέο Leon αποτελεί το πρώτο πλήρως συνδεδεμένο όχημα της μάρκας καθώς και το πιο καινοτόμο όχημα που πέρασε ποτέ τη γραμμή παραγωγής του Martorell. Για πάμε να δούμε τις τεχνολογίες που θα συναντήσει κανείς στην καμπίνα…

«Born connected»

Αυτό είναι το μότο που χρησιμοποιεί η Seat στο λανσάρισμα του νέου Leon ποντάροντας πολλά στον ψηφιακό κόσμο που αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας.

Στην καρδιά του Leon δεσπόζει το Digital Cockpit, το οποίο διαθέτει έναν υψηλής ευκρίνειας ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και σύστημα infotainment. Το standard media system διαθέτει οθόνη 8,25 ιντσών με συμβατότητα smartphone ενώ το μεγαλύτερο σύστημα Navi οθόνης 10 ιντσών προσφέρει 3D συνδεδεμένη πλοήγηση, τεχνολογία οθόνης τύπου Retina, φυσικό έλεγχο φωνής καθώς και αναγνώριση χειρονομίας για απλούστευση της αλληλεπίδρασης των χρηστών.

Το νέο Leon διαθέτει φωνητική αναγνώριση που επιτρέπει μια φυσική κατανόηση της γλώσσας, επιτρέποντας στο χρήστη να αλληλεπιδράσει με το σύστημα infotainment χρησιμοποιώντας φυσικές εντολές -το σύστημα ανταποκρίνεται απλά λέγοντας τη διεθνή λέξη “Hola” δύο φορές-, κάνοντας διορθώσεις και αναφορές σε προηγούμενες εντολές. Έτσι, αν πρέπει να βρείτε πληροφορίες πλοήγησης ή να αναζητήσετε μουσική, ο τρόπος είναι ταχύτερος, ευκολότερος και ασφαλέστερος.

Το σύστημα Full Link αποτελεί την πύλη της συνδεσιμότητας, επιτρέποντας στους χρήστες να συνδέουν τις κινητές συσκευές τους στο infotainment σύστημα του αυτοκινήτου και να μεταφέρουν το ψηφιακό οικοσύστημα τους στο όχημα με ελεγχόμενο και ασφαλή τρόπο που δεν θα αποσπά την προσοχή του οδηγού από το δρόμο, χρησιμοποιώντας είτε το σύστημα infotainment ή τα ενσωματωμένα χειριστήρια στο τιμόνι. Το σύστημα υποστηρίζει Apple CarPlay (χρησιμοποιώντας ασύρματη σύνδεση που βασίζεται σε Bluetooth ή WLAN) αλλά και Android Auto χρησιμοποιώντας μια καλωδιακή σύνδεση. Το νέο Leon διατίθεται και με Connenctivity Box που υποστηρίζει ασύρματη φόρτιση.

Νέο Seat Leon
Νέο Seat Leon
Mε eSIM για να είναι πάντα συνδεδεμένο

Χάρη στην Online Connecitvity Unit με ενσωματωμένη κάρτα eSIM, το νέο Leon δεν θα χάσει ποτέ τη σύνδεσή του με τον ψηφιακό κόσμο, ενώ επωφελείται από την υπηρεσία eCall, η οποία επικοινωνεί άμεσα με τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση συμβάντος, προσθέτοντας ένα ακόμη επίπεδο ασφάλειας στο όχημα.

Νέο Seat Leon
Νέο Seat Leon
Νέο Seat Leon
Νέο Seat Leon

Επιπλέον, η online συνδεσιμότητα επιτρέπει σε ορισμένες λειτουργίες infotainment να χρησιμοποιούν πληροφορίες πραγματικού χρόνου από το cloud, δίνοντας πρόσθετη διάσταση στο παραδοσιακό σύστημα πλοήγησης. Για παράδειγμα, online πληροφορίες κίνησης, στάθμευσης και τοποθεσίες πρατηρίων καυσίμου, ώρες λειτουργίας και τρέχουσες τιμές.

Seat Connect App

Με την εφαρμογή (App) Seat Connect ο ιδιοκτήτης μπορεί να έχει πρόσβαση σε πληθώρα δεδομένων που αφορούν στο αυτοκίνητο, ανά πάσα στιγμή. Για παράδειγμα μπορεί να δει πληροφορίες που έχουν να κάνουν με την οδήγηση, τη θέση στάθμευσης, την κατάσταση του οχήματος (πόρτες, φώτα), να λάβει ειδοποιήσεις για την ταχύτητα σε περίπτωση που οδηγεί κάποιος άλλος το αυτοκίνητο και κινείται γρήγορα, αντικλεπτικές ειδοποιήσεις. Μπορεί επίσης να ανοίγει και να κλειδώνει τις πόρτες μέσω υπηρεσίας remote lock και unlock και να ενεργοποιεί κόρνα και φλας ώστε να εντοπίζει πιο εύκολα το όχημα.

Νέο Seat Leon
Seat Connect App

Σημειώστε δε ότι στην έκδοση plug-in hybrid έχουν προστεθεί επιπλέον χαρακτηριστικά, καθώς οι χρήστες μπορούν να διαχειριστούν τη διαδικασία φόρτισης εξ αποστάσεως μέσω του eManager, να ελέγξουν τον κλιματισμό και να διαχειριστούν τις ώρες αναχώρησης από την εφαρμογή smartphone.

Και η Seat υπόσχεται πως ο αριθμός των in-car και online υπηρεσιών θα αυξηθεί καθ’ όλη τη διάρκεια χρήσης του οχήματος καθώς το ψηφιακό οικοσύστημα επεκτείνεται, ενισχύοντας την εμπειρία του χρήστη.

Και σε υβριδικές εκδόσεις

Πέραν των εκδόσεων βενζίνης και diesel, το νέο Leon διατίθεται σε δύο υβρικές εκδόσεις. Μία ήπια και μια PHEV.

Seat Leon mHEV

Σε αυτήν την έκδοση το Leon περιλαμβάνει 48V mild hybrid τεχνολογία (eTSI), που του επιτρέπει να προσφέρει υψηλότερα επίπεδα επιδόσεων & οικονομίας: 1.0 TSI 81kW/110PS και 1.5 TSΙ 110kW/150PS αποκλειστικά με DSG. Η τεχνολογία χρησιμοποιεί έναν εκκινητή-γεννήτρια 48V και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V, οφέλη δε αποκομίζονται, εφόσον το σύστημα επιτρέπει στο Leon τη λειτουργία coast με τον κινητήρα εκτός λειτουργίας κατά τη διάρκεια μερικών οδηγικών σεναρίων, την ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα και την υποστήριξη του κινητήρα με ηλεκτρική βοήθεια.

Νέο Seat Leon
Νέο Seat Leon

Seat Leon Plug-in hybrid

Η τέταρτη γενιά Leon θα περιλαμβάνει και έκδοση plug-in hybrid η οποία ωστόσο δεν είναι ακόμα διαθέσιμη. Ο συνδυασμός ηλεκτρικού κινητήρα, βενζινοκινητήρα 1.4lt TSI, μπαταρίας ιόντων λιθίου 13kWh και εξατάχυτου κιβώτιου ταχυτήτων DSG, αποδίδει ισχύ 150kW/204PS και ηλεκτρική αυτονομία έως και 60 χλμ (WLTP). Η plug-in hybrid έκδοση επιτρέπει στους οδηγούς να χρησιμοποιούν μόνο την ηλεκτρική λειτουργία, με αυτονομία έως και 60 χιλιόμετρα (WLTP) χρησιμοποιώντας την ενέργεια που αποθηκεύεται στην μπαταρία του.

«Το ασφαλέστερο Seat που κατασκευάστηκε ποτέ»

Αυτό τονίζουν οι άνθρωποι της Seat για το νέο τους πόνημα, το οποίο ενσωματώνει μερικά από τα πιο προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού (ADAS). Το νέο Leon συγκεντρώνει μια σειρά από νέα συστήματα ADAS, συμπεριλαμβανομένων των Dynamic Chassis Control (DCC), Adaptive Cruise Control (ACC), Emergency Assist, Travel Assist και Side & Exit assist, τα οποία από κοινού, προστατεύουν το όχημα και τους επιβαίνοντες σε κατάσταση οδήγησης ή στάθμευσης.

Δείτε τον αναλυτικό τιμοκατάλογο του νέου Seat Leon

Νέο Seat Leon
Νέο Seat Leon
Νέο Seat Leon
Νέο Seat Leon
Νέο Seat Leon
Νέο Seat Leon

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top