Electric Cars

Νέο ηλεκτρικό Volvo EX90: Σχεδιάστηκε για να είναι κομψό, ασφαλές και αποδοτικό

Σε κάθε αυτοκίνητο Volvo, η μορφή, η λειτουργία και η τεχνική καινοτομία βρίσκονται σε τέλεια αρμονία. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για το επερχόμενο, αμιγώς ηλεκτρικό μας Volvo EX90.

Η σκανδιναβική σχεδιαστική μας προσέγγιση είναι ξεκάθαρη. Αυτό το νέο κορυφαίο SUV είναι σχεδιασμένο για να εκπληρώσει ένα σκοπό: να είναι ένα κομψό, αποδοτικό, αμιγώς ηλεκτρικό οικογενειακό αυτοκίνητο, με ένα υψηλότερο πρότυπο στην ασφάλεια σε σχέση με κάθε αυτοκίνητο Volvo πριν από αυτό.

Ωστόσο, όπως έχουν αποδείξει ήδη πολλές φορές τόσο οι δικοί μας σχεδιαστές όσο και γενιές άλλων Σκανδιναβών σχεδιαστών, η πρακτικότητα και η ασφάλεια δεν χρειάζεται να συνοδεύονται από συμβιβασμούς στην αισθητική.

Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι το πώς έχουμε ενσωματώσει το lidar, το οποίο αποτελεί στάνταρ εξοπλισμό στο Volvo EX90. Το lidar είναι ένα σύστημα απομακρυσμένου εντοπισμού που χρησιμοποιεί παλμικό λέιζερ για να μετρήσει με ακρίβεια αποστάσεις και μπορεί να ανιχνεύσει, για παράδειγμα, πεζούς σε απόσταση έως και 250 μέτρων.

Καθώς εργαζόμαστε για την υλοποίηση της αυτόνομης οδήγησης χωρίς επίβλεψη, το lidar είναι για εμάς ένας από τους ακρογωνιαίους λίθους για την ασφάλεια.

Αεροδυναμικό σχήμα για τη βελτίωση της αυτονομίας

Στο στάδιο μορφοποίησης της εξωτερικής όψης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, παρουσιάζεται μία ευκαιρία να χρησιμοποιήσουμε τη σχεδίαση για να αυξήσουμε την αποδοτικότητά του.

Ένα καλό ηλεκτρικό αυτοκίνητο διαθέτει μία λεία, ομαλή και αεροδυναμική επιφάνεια – η αεροδυναμική οπισθέλκουσα είναι εχθρός της οικονομίας. Σχεδιάσαμε το Volvo EX90 με τη φιλοδοξία να πετύχουμε την καλύτερη δυνατή αυτονομία, εστιάζοντας στο να μειώσουμε την οπισθέλκουσα και την αεροδυναμική αντίσταση.

Το αεροδυναμικό και καμπυλωτό εμπρός τμήμα, μαζί με στοιχεία όπως οι γυάλινες επιφάνειες και τα χερούλια των θυρών που «έρχονται πρόσωπο» με τις επιφάνειες του αμαξώματος, εξασφαλίζουν ότι ο αέρας ρέει ανεμπόδιστα προς το πίσω μέρος. Πρόκειται για παράγοντες που επηρεάζουν αυτό που αποκαλείται συντελεστής οπισθέλκουσας και χρησιμοποιείται για να εκφράσει την αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου.

Χάρη σε αυτές τις επιλογές στην εξωτερική σχεδίαση, το Volvo EX90 πετυχαίνει έναν συντελεστή οπισθέλκουσας 0,29 – για τους αμύητους, αυτό θεωρείται μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή για ένα μεγάλο 7-θέσιο SUV.

Δελτίο Τύπου

Αλέξανδρος Παππάς

Ο Αλέξανδρος Παππάς συνεργάζεται με το Autonomous από την αρχή της δημιουργίας του site. Καθημερινά αναζητά και καταγράφει τα πιο σημαντικά τα νέα τεχνολογίας για το αυτοκίνητο από την ελληνική αλλά και την διεθνή ειδησεογραφία. Ο Αλέξανδρος έχει σπουδάσει στην Αγγλία και σήμερα διατηρεί ένα από τα μεγαλύτερα βιβλιοπωλεία στην Χαλκιδική.

Πρόσφατα άρθρα

Η Genesis αποκαλύπτει τα concept Neolun και G80 EV Magma

Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…

28/04/2024

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Ford: Σχέδια για κατασκευή κερδοφόρων, προσιτών πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τιμή κάτω από 30.000$

Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…

25/04/2024

Kia EV3: Αποκαλύπτεται η σιλουέτα του compact ηλεκτρικού στο πρώτο teaser

Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…

25/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.