Close

Νέο ηλεκτρικό Volvo EX90: Σχεδιάστηκε για να είναι κομψό, ασφαλές και αποδοτικό

Volvo EX90

Σε κάθε αυτοκίνητο Volvo, η μορφή, η λειτουργία και η τεχνική καινοτομία βρίσκονται σε τέλεια αρμονία. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για το επερχόμενο, αμιγώς ηλεκτρικό μας Volvo EX90.

Η σκανδιναβική σχεδιαστική μας προσέγγιση είναι ξεκάθαρη. Αυτό το νέο κορυφαίο SUV είναι σχεδιασμένο για να εκπληρώσει ένα σκοπό: να είναι ένα κομψό, αποδοτικό, αμιγώς ηλεκτρικό οικογενειακό αυτοκίνητο, με ένα υψηλότερο πρότυπο στην ασφάλεια σε σχέση με κάθε αυτοκίνητο Volvo πριν από αυτό.

Ωστόσο, όπως έχουν αποδείξει ήδη πολλές φορές τόσο οι δικοί μας σχεδιαστές όσο και γενιές άλλων Σκανδιναβών σχεδιαστών, η πρακτικότητα και η ασφάλεια δεν χρειάζεται να συνοδεύονται από συμβιβασμούς στην αισθητική.

Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι το πώς έχουμε ενσωματώσει το lidar, το οποίο αποτελεί στάνταρ εξοπλισμό στο Volvo EX90. Το lidar είναι ένα σύστημα απομακρυσμένου εντοπισμού που χρησιμοποιεί παλμικό λέιζερ για να μετρήσει με ακρίβεια αποστάσεις και μπορεί να ανιχνεύσει, για παράδειγμα, πεζούς σε απόσταση έως και 250 μέτρων.

Καθώς εργαζόμαστε για την υλοποίηση της αυτόνομης οδήγησης χωρίς επίβλεψη, το lidar είναι για εμάς ένας από τους ακρογωνιαίους λίθους για την ασφάλεια.

Volvo EX90

Αεροδυναμικό σχήμα για τη βελτίωση της αυτονομίας

Στο στάδιο μορφοποίησης της εξωτερικής όψης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, παρουσιάζεται μία ευκαιρία να χρησιμοποιήσουμε τη σχεδίαση για να αυξήσουμε την αποδοτικότητά του.

Ένα καλό ηλεκτρικό αυτοκίνητο διαθέτει μία λεία, ομαλή και αεροδυναμική επιφάνεια – η αεροδυναμική οπισθέλκουσα είναι εχθρός της οικονομίας. Σχεδιάσαμε το Volvo EX90 με τη φιλοδοξία να πετύχουμε την καλύτερη δυνατή αυτονομία, εστιάζοντας στο να μειώσουμε την οπισθέλκουσα και την αεροδυναμική αντίσταση.

Volvo EX90

Το αεροδυναμικό και καμπυλωτό εμπρός τμήμα, μαζί με στοιχεία όπως οι γυάλινες επιφάνειες και τα χερούλια των θυρών που «έρχονται πρόσωπο» με τις επιφάνειες του αμαξώματος, εξασφαλίζουν ότι ο αέρας ρέει ανεμπόδιστα προς το πίσω μέρος. Πρόκειται για παράγοντες που επηρεάζουν αυτό που αποκαλείται συντελεστής οπισθέλκουσας και χρησιμοποιείται για να εκφράσει την αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου.

Χάρη σε αυτές τις επιλογές στην εξωτερική σχεδίαση, το Volvo EX90 πετυχαίνει έναν συντελεστή οπισθέλκουσας 0,29 – για τους αμύητους, αυτό θεωρείται μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή για ένα μεγάλο 7-θέσιο SUV.

Δελτίο Τύπου

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αλέξανδρος Παππάς συνεργάζεται με το Autonomous από την αρχή της δημιουργίας του site. Καθημερινά αναζητά και καταγράφει τα πιο σημαντικά τα νέα τεχνολογίας για το αυτοκίνητο από την ελληνική αλλά και την διεθνή ειδησεογραφία. Ο Αλέξανδρος έχει σπουδάσει στην Αγγλία και σήμερα διατηρεί ένα από τα μεγαλύτερα βιβλιοπωλεία στην Χαλκιδική.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top