Close

Νέα, μεγάλη παραγγελία για το Tesla Semi από εταιρεία ενοικίασης και μίσθωσης φορτηγών

Tesla Semi

H TCI Transportation, μια εταιρεία ενοικίασης και μίσθωσης φορτηγών, παρήγγειλε 50 Tesla Semi, σε μια επέδνυση που κυμαίνεται από 7,5 έως 9 εκατομμύρια δολάρια.

Μια εταιρεία ενοικίασης και μίσθωσης (leasing) φορτηγών προστέθηκε στη λίστα των εταιρειών που έχουν παραγγείλει το ηλεκτρικό φορτηγό της Tesla.

Ο λόγος για την TCI Transportation με έδρα το Φίνιξ της Καλιφόρνια, η οποία παρήγγειλε 50 Tesla Semi, μια επένδυση που κυμαίνεται από 7,5 έως 9 εκατομμύρια δολάρια, αναλόγως το μοντέλο που έχει επιλέξει.

Η TCI Transportation διαχειρίζεται ένα στόλο που περιλαμβάνει περισσότερα από 2.000 φορτηγά, τράκτορες και ρυμουλκούμενα, τα οποία διαθέτει προς ενοικίαση ή μίσθωση σε ιδιώτες.

Η παραγωγή του Tesla Semi θα ξεκινήσει μέσα στο 2019 και ήδη αρκετές εταιρείες έχουν σπεύσει να παραγγείλουν το ηλεκτρικό φορτηγό. Κάποιες από αυτές είναι η UPS (125 μονάδες), η PepsiCo (100), η Anheuser-Busch (40), η DHL, η FedEx, η Loblaw, η Wal-Mart, η Sysco, η Meijer, η J.B. Hunt.

Παρότι δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση, οι παραγγελίες για το νέο ηλεκτρικό φορτηγό της Tesla ξεπερνούν, σύμφωνα με τον διεθνή Τύπο, τις 400 μονάδες.

Ας δούμε τι υπόσχεται το Tesla Semi

  • Επιτάχυνση 0-60mph (0-96km/h) – 5 δευτερόλεπτα
  • Επιτάχυνση 0-60 mph (0-96km/h) γεμάτο (με 36 τόννους φορτίο) – 20 δευτερόλεπτα
  • Επιτάχυνση σε κλίση 5% – 65 mph
  • Αυτονομία με μία πλήρη φόρτιση – 300 (482 km) ή 500 μίλια (805 km)
  • Κινητήρες – 4 ανεξάρτητοι ηλεκτροκινητήρες τοποθετημένοι στους πίσω άξονες
  • Κατανάλωση ενέργειας – Κάτω από 2 kWh / μίλι
  • Εξοικονόμηση χρημάτων από καύσιμα – Πάνω από 200.000 δολάρια
  • H τιμή της βασικής έκδοσης του Tesla Semi που προσφέρει αυτονομία 482 km θα είναι 150.000 δολάρια, ενώ η έκδοση με αυτονομία 805 km θα έρχεται στα 180.000 δολάρια.

    Πηγή

    Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

    Αφήστε μια απάντηση

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

    0 Comments
    scroll to top