Close

Νέα, διαιρούμενη οθόνη TFT 10,25 ιντσών της Bosch για μοτοσυκλέτες

Bosch, mySPIN App

Bosch, mySPIN App

Μια νέα διαιρούμενη οθόνη-πολυόργανο για μοτοσυκλέτες η οποία θα συνοδεύεται και από εφαρμογή για smartphones, ανέπτυξε η γερμανική εταιρεία Bosch.

Αυτήν την νέα, πρωτοποριακή τεχνολογία για το χώρο των δύο τροχών, θα την δούμε σύντομα να ενσωματώνεται αρχικά σε μοντέλα της BMW.

Η εν λόγω οθόνη θα είναι τεχνολογίας TFT, 10,25 ιντσών και θα έχει τη δυνατότητα να εμφανίζει ταυτόχρονα σχετικές πληροφορίες οδήγησης και χάρτες πλοήγησης. Το μέγεθος της οθόνης είναι αρκετά μεγάλο ώστε να εμφανίζει εύρος πληροφοριών χωρίς να αποσπά την προσοχή του αναβάτη από το δρόμο.

Παράλληλα, η Bosch έχει αναπτύξει και την εφαρμογή mySPIN μέσω της οποίας ο αναβάτης μπορεί να συνδέσει και να «μεταφέρει» την οθόνη του κινητού του στη νέα διαιρούμενη οθόνη-πολυόργανο.

Μάλιστα, η εταιρεία έχει συγχρονίσει την διαιρούμενη οθόνη με την εφαρμογή mySPIN με τέτοιο τρόπο ώστε το περιεχόμενο του smartphone να προσαρμόζεται αυτομάτως στις διαστάσεις της οθόνης προσφέροντας μοναδική εμπειρία στον αναβάτη. Η οθόνη TFT θα ελέγχεται από πολυχειριστήριο που θα υπάρχει στο τιμόνι.

Bosch, mySPIN App
Bosch, mySPIN App

Η ανάπτυξη της συγκεκριμένης οθόνης ξεκίνησε έπειτα από έρευνα που πραγματοποίησε η γερμανική εταιρεία με τη συμμετοχή 2.600 μοτοσυκλετιστών. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας 8 στους 10 αναβάτες θα δεχθούν με ενθουσιασμό την λειτουργικότητα του νέου συστήματος οργάνων.

H νέα οθόνη της Bosch θα κάνει το ντεμπούτο της στην BMW R 1250 RT του 2021, ενώ μελλοντικά η τεχνολογία θα υιοθετηθεί κι από άλλους κατασκευαστές όπως η Ducati και η Kawasaki.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top