Η νέα διαφημιστική καμπάνια Ford EV είναι για το Frunk
Close

Η νέα διαφημιστική καμπάνια Ford EV είναι για το Frunk

Είναι γεγονός ότι τα περισσότερα EV θα μπορούσαν να έχουν μπροστινό πορτμπαγκάζ, αφού δεν υπάρχει πλέον κινητήρας εσωτερικής καύσης κάτω από το καπό, ωστόσο λίγα είναι αυτά που το υιοθετούν.

Tα Tesla ήταν τα πρώτα EV που διέθεταν ένα frunk και εισήγαγαν τον νέο όρο, ωστόσο τα νέα ηλεκτρικά οχήματα της Ford (Mustang Mach-E και F-150 Lightning) έχουν frunk και το διαφημίζουν.

O Elon Musk θεωρείται από πολλούς ως ο εμπνευστής της λέξης που χρησιμοποιήθηκε για να περιγράψει το μπροστινό πορτμπαγκάζ (front trunk). Tώρα η Ford υιοθέτησε τον όρο και έχει ξεκινήσει μια διαφημιστική καμπάνια γύρω από αυτό.

Το Blue Oval δημοσίευσε τρία βίντεο με επίκεντρο το frunk που ονομάζονται A Frunkin Cookout, A Frunkin Performance και A Frunkin Design. Σε αυτά η Ford θέλει να τονίσει το γεγονός ότι μπορείτε να συνδέσετε διάφορες ηλεκτρικές συσκευές στις πρίζες του F-150 Lightning για να τις χρησιμοποιείτε οπουδήποτε.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες με online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

0 Comments
scroll to top