Smart Cities

Έρευνα MIT: Μπορούν τα ηλεκτρικά οχήματα να αντικαταστήσουν εντελώς τα συμβατικά;

Μπορούν τα ηλεκτρικά οχήματα να αντικαταστήσουν εντελώς τα συμβατικά οχήματα; Την απάντηση σε αυτή την ερώτηση φαίνεται ότι έχουν ερευνητές από το MIT, ύστερα από την ολοκλήρωση μιας έρευνας 4ετούς διάρκειας.

Από ότι φαίνεται, σύμφωνα με τα λεγόμενα του MIT, ακόμη και τα πρώτης γενιάς ηλεκτρικά οχήματα, όπως το Nissan Leaf και το Ford Focus Electric, είναι ικανά να αντικαταστήσουν το 90% των οχημάτων που κυκλοφορούν σήμερα, με ένα κόστος παρόμοιο αυτού της απόκτησης νέου συμβατικού οχήματος.

Η ερευνήτρια στο πρόγραμμα του MIT, Jessica Trancik, αναφέρει ότι «Το 90% των οχημάτων που υπάρχουν στους δρόμους σήμερα, μπορούν να αντικατασταθούν με χαμηλού κόστους ηλεκτρικά οχήματα, που ήδη είναι διαθέσιμα στην αγορά, ακόμη και αν χρειαστεί να φορτίζουν μόνο το βράδυ».

Αν αυτό γίνει, οι εκπομπές από τις μεταφορές θα μειωθούν κατά 30% ή και περισσότερο, αν με τον καιρό τα εργοστάσια παραγωγής ενέργειας γίνουν πιο φιλικά προς το περιβάλλον.

Ένα από τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας είναι ότι, η πλειοψηφία των αυτοκινήτων στον δρόμο καταναλώνουν σε μια μέρα λιγότερη ενέργεια από την χωρητικότητα των μπαταριών των φθηνών ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτό σημαίνει ότι ο ιδιοκτήτης ενός ηλεκτρικού οχήματος θα μπορούσε να οδηγήσει απροβλημάτιστα όλη μέρα και να ικανοποιήσει το σύνολο των αναγκών του για μεταφορά.

Σε αυτό το σημείο να προσθέσουμε ότι, το να δημιουργήσεις μια μεγάλη υποδομή για να «στεγάσει» ένα 90% μικρής εμβέλειας ηλεκτρικών οχημάτων, εκτός από το μεγάλο κόστος, θα πάρει και πολλά χρόνια. Όταν αυτή η υποδομή ολοκληρωθεί, οι τεχνολογίες θα είναι ήδη απαρχαιωμένες με τον σημερινό ρυθμό ανάπτυξης της τεχνολογίας.

Έρευνα: Τα αυτόνομα οχήματα δεν θα μας προσφέρουν ελεύθερο χρόνο

Τέλος, παρόλο που η σημερινή τεχνολογία των ηλεκτρικών οχημάτων είναι αρκετή για να ικανοποιήσει την πλειοψηφία των αναγκών για μεταφορά από ένα σημείο Α σε ένα σημείο Β, υπάρχει και η ψυχολογική ανάγκη του οδηγού για ασφάλεια. Πολλοί είναι αυτοί που θα σκεφτούν, «Αν τύχει κάτι σήμερα και χρειαστώ να κάνω παραπάνω χιλιόμετρα;». Με άλλα λόγια, θα χρειαστεί να περάσει λίγο παραπάνω καιρός ώστε τα ηλεκτρικά οχήματα να αποκτήσουν μεγαλύτερη εμβέλεια, ώστε να καλύπτουν και τον απροσδόκητο παράγοντα στην καθημερινή κίνηση.

Πηγή

Λάμπρος Κοσμόπουλος

Πρόσφατα άρθρα

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Η Genesis αποκαλύπτει τα concept Neolun και G80 EV Magma

Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…

28/04/2024

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.