Η Mercedes-Benz Vans παρουσίασε τη νέα της πλατφόρμα VAN.EA και, από το 2026, όλα τα νέα μεσαία και μεγάλα φορτηγά της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας θα βασίζονται στην κλιμακούμενη ηλεκτρική αρχιτεκτονική.
H πλατφόρμα VAN.EA Van Electric Architecture, έχει σχεδιαστεί για ευελιξία. Θα υποστηρίξει μια ευρεία γκάμα βαν, από πολυτελή ιδιωτικά οχήματα μέχρι premium εμπορικά μοντέλα. Αυτό θα επιτρέψει στη Mercedes-Benz να καλύψει διαφορετικές ανάγκες, ενώ θα εξορθολογίσει τη διαδικασία παραγωγής της. Η πλατφόρμα θα υποστηρίζει διαμορφώσεις κίνησης στους μπροστινούς τροχούς και σε όλους τους τροχούς, παρέχοντας περαιτέρω ευελιξία.
Όλα τα οχήματα που θα βασίζονται στο VAN.EA θα διαθέτουν την πιο πρόσφατη έκδοση του λειτουργικού συστήματος Mercedes-Benz, που υπόσχεται μια ψηφιακή εμπειρία αιχμής. Κάθε όχημα VAN.EA θα διαθέτει αρχιτεκτονική 800V και φόρτιση AC 22 kW.
Η Mercedes-Benz δοκιμάζει ήδη τα πρωτότυπα VAN.EA. Τον περασμένο Ιούνιο, ένα ειδικά κατασκευασμένο όχημα δοκιμής ξεκίνησε ένα ταξίδι μεγάλης απόστασης από τη Στουτγάρδη έως το Βόρειο Ακρωτήριο. Αυτό το εξαντλητικό ταξίδι επικεντρώθηκε στην αξιολόγηση του πλαισίου, του ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης κίνησης, της μπαταρίας και των εξαρτημάτων υψηλής τάσης σε διάφορα περιβάλλοντα. Η επόμενη μεγάλη δοκιμαστική φάση θα περιλαμβάνει χειμερινές δοκιμές στη Σουηδία, όπου τα πρωτότυπα θα αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις του υπερβολικού κρύου και των παγωμένων δρόμων.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.