Close

Mercedes, Skoda, Kia ενδιαφέρονται για την πολιτική της Ινδίας για τα ηλεκτρικά οχήματα

Ενώ η Tesla Inc. δεν έχει δείξει ενδιαφέρον για το σχέδιο της Ινδίας για την προσέλκυση παγκόσμιων επενδύσεων για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων, παγκόσμιοι κατασκευαστές αυτοκινήτων όπως η Mercedes-Benz, η Skoda Auto Volkswagen, η Hyundai Motor και η Kia Motors είναι πρόθυμοι να το επιλέξουν, όπως δήλωσε τη Δευτέρα ο υπουργός βαριάς βιομηχανίας HD Kumaraswamy.

«Οι Mercedes-Benz, Volkswagen, Skoda, Hyundai και Kia έχουν ήδη δείξει ενδιαφέρον, αλλά προς το παρόν, η Tesla δεν ενδιαφέρεται για την κατασκευή στην Ινδία — μόνο για το άνοιγμα εκθεσιακών χώρων. Θα γνωρίζουμε την πραγματική τους πρόθεση όταν ανοίξουμε το παράθυρο υποβολής αιτήσεων και αν η εταιρεία θέλει να επενδύσει», δήλωσε ο Kumaraswamy στους δημοσιογράφους, δημοσιεύοντας τις πολυαναμενόμενες οδηγίες του σχεδίου ηλεκτρικών οχημάτων της Ινδίας.

Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων στο πλαίσιο του προγράμματος θα είναι ανοιχτή τις επόμενες μία έως δύο εβδομάδες.

Το Σχέδιο για την Προώθηση της Κατασκευής Ηλεκτρικών Επιβατικών Αυτοκινήτων στην Ινδία (SPMEPCI), το οποίο κοινοποιήθηκε τον Μάρτιο του 2024, αποσκοπεί στην προσέλκυση επενδύσεων από παγκόσμιους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων, στην προώθηση της Ινδίας ως προορισμού κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων και στη δημιουργία θέσεων εργασίας.

Σύμφωνα με τις οδηγίες, οι εγκεκριμένοι αιτούντες θα μπορούν να εισάγουν πλήρως κατασκευασμένες μονάδες (CBU) ηλεκτρικών τετράτροχων οχημάτων (e4W) με ελάχιστη αξία κόστους, ασφάλισης και μεταφοράς (CIF) 35.000 $ με μειωμένο δασμό 15% για πέντε χρόνια από την ημερομηνία έγκρισης της αίτησης. Ο μέγιστος αριθμός e4W που μπορούν να εισαχθούν με αυτόν τον ευνοϊκό συντελεστή περιορίζεται στις 8.000 μονάδες ετησίως, με επιτρεπόμενη τη μεταφορά αχρησιμοποίητων ετήσιων ορίων εισαγωγής.

Οι αιτούντες υποχρεούνται να δημιουργήσουν μια μονάδα παραγωγής και να ξεκινήσουν την παραγωγή e4W εντός τριών ετών, με ελάχιστη επένδυση 4.150 εκατομμυρίων ρουπιών. Πρέπει να επιτευχθεί τουλάχιστον 25% εγχώριας προστιθέμενης αξίας (DVA) κατά τα πρώτα τρία χρόνια και 50% εντός πέντε ετών από την ημερομηνία έκδοσης της επιστολής έγκρισης. Αυτό δεν είναι διαπραγματεύσιμο, δήλωσε ο Kamran Rizvi, γραμματέας του υπουργείου βαριάς βιομηχανίας.

«Μέσω βαθμονομημένων παραχωρήσεων τελωνειακών δασμών και σαφώς καθορισμένων ορόσημων εγχώριας προστιθέμενης αξίας, το σχέδιο επιτυγχάνει μια ισορροπία μεταξύ της εισαγωγής τεχνολογιών αιχμής για ηλεκτρικά οχήματα (EV) και της ενίσχυσης των εγχώριων δυνατοτήτων. Επιβάλλοντας στόχους DVA, το σχέδιο θα ενισχύσει περαιτέρω την πρωτοβουλία Make in India, ενώ παράλληλα θα δώσει τη δυνατότητα τόσο στις παγκόσμιες όσο και στις εγχώριες εταιρείες να γίνουν ενεργοί εταίροι στην επανάσταση της πράσινης κινητικότητας στην Ινδία», δήλωσε ο Kumaraswamy.

Οι δαπάνες που πραγματοποιούνται για τη γη δεν θα ληφθούν υπόψη. Ωστόσο, οι δαπάνες για τα κτίρια του κύριου εργοστασίου και τις υπηρεσίες κοινής ωφέλειας θα θεωρηθούν μέρος της επένδυσης, υπό την προϋπόθεση ότι δεν υπερβαίνουν το 10% της δεσμευμένης επένδυσης.

Οι δαπάνες για υποδομές φόρτισης θα ληφθούν υπόψη έως το μέγιστο 5% της δεσμευμένης επένδυσης. Νωρίτερα, όταν κοινοποιήθηκε το σχέδιο, οι επενδύσεις σε υποδομές φόρτισης εξαιρούνταν, αλλά μετά από διαβούλευση με τα ενδιαφερόμενα μέρη, προστέθηκε αυτό το κριτήριο.

Σχετικά με την BYD και άλλους Κινέζους κατασκευαστές αυτοκινήτων, ο υπουργός δήλωσε ότι ισχύουν οι συνήθεις όροι του Press Note 3 (PN3). Οποιοιδήποτε επενδυτικοί όροι ισχύουν για χώρες με τις οποίες η Ινδία έχει χερσαία σύνορα θα ισχύουν και για αυτό το πρόγραμμα.

Το Press Note 3, μια πολιτική του 2020, εισήγαγε περιορισμούς στις άμεσες ξένες επενδύσεις από χώρες που μοιράζονται χερσαία σύνορα με την Ινδία, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας.

Σχετικά με την πιθανότητα τροποποίησης των κριτηρίων για την Ευρωπαϊκή Ένωση και τις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς βρίσκονται υπό διαπραγμάτευση διμερείς συμφωνίες και συμφωνίες ελεύθερου εμπορίου, ο υπουργός δήλωσε ότι δεν θα γίνουν αλλαγές στο σχέδιο ειδικά για να προσελκυστεί η Tesla στην κατασκευή αυτοκινήτων στην Ινδία.

«Η Tesla βρίσκεται στο αρχικό της στάδιο. Δεν έχουν επιβεβαιώσει πότε η εταιρεία θα στείλει το πρώτο της αυτοκίνητο. Όταν σχεδιάζονταν αυτό το σχέδιο, είχαν δείξει ενδιαφέρον, αλλά τώρα ενδιαφέρονται να ανοίξουν εκθεσιακούς χώρους», δήλωσε ο Kumaraswamy.

Η Tesla έχει ολοκληρώσει την κατασκευή ενός εκθεσιακού χώρου στο συγκρότημα Bandra Kurla στη Βομβάη και αυτή τη στιγμή δοκιμάζει τα Model 3 και Model Y στην Ινδία.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top