Close

Mercedes-Benz Vision EQXX: Ηλεκτρικό πρωτότυπο που θα καλύπτει πάνω από 1.200 χλμ. με μια φόρτιση

Mercedes-Benz Vision EQXX

Mercedes-Benz Vision EQXX

Το πρωτότυπο Mercedes-Benz Vision EQXX θα είναι το πιο αποδοτικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε ποτέ και με τη μεγαλύτερη αυτονομία.

Η Mercedes-Benz ανακοίνωσε την Τρίτη 6/10 τα πλάνα της για τα επερχόμενα ηλεκτρικά μοντέλα που θα έρθουν στην παραγωγή με το brand name της EQ.

Η γερμανική μάρκα όμως δεν σταμάτησε εκεί, καθώς έδωσε στη δημοσιότητα ένα teaser από ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο που φέρει την ονομασία Vision EQXX και για το οποίο οι άνθρωποι της εταιρείας δηλώνουν πως θα είναι το πιο αποδοτικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε ποτέ και με τη μεγαλύτερη αυτονομία.

Mercedes-Benz Vision EQXX
Mercedes-Benz Vision EQXX

Μάλιστα οι άνθρωποι της Mercedes-Benz υποστηρίζουν ότι το Vision EQXX θα μπορεί να καλύψει τεράστιες αποστάσεις με μια πλήρη φόρτιση. Στα slides της παρουσίασης, γινόταν λόγος για τη διαδρομή Πεκίνο – Σανγκάη, μήκους 1.214,3 χιλιομέτρων ή τη διαδρομή Στουτγκάρδη – Νίκαια, μήκους 814 χιλιομέτρων.

Το Mercedes-Benz Vision EQXX αποτελεί στην ουσία ένα όχημα επίδειξης της τεχνογνωσίας της γερμανικής μάρκας. Θα είναι ένα και μοναδικό μοντέλο το οποίο δεν πρόκειται να βγει στην παραγωγή. Εξελίσσεται από μια ομάδα που εδρεύει στη Στουτγκάρδη και λαμβάνει υποστήριξη από την AMG High Performance Powertrain της Μ. Βρετανίας που ειδικεύεται στις κινητήριες μονάδες. Στόχος με το εν λόγω project, σύμφωνα με τους μηχανικούς, είναι να αποδείξουν πως το κλειδί είναι η αποδοτικότητα και όχι η χωρητικότητα της μπαταρίας.

«Ο πιο εύκολος τρόπος είναι να τοποθετήσεις μια μεγάλη μπαταρία στο αυτοκίνητο, αλλά αυτό οδηγεί σε απώλειες. Το κλειδί είναι η αποδοτικότητα του οχήματος και της κινητήριας μονάδας», λένε οι μηχανικοί.

Στόχος να περάσουν οι τεχνολογίες στην επόμενη γενιά ηλεκτρικών

«Δημιουργήσαμε μια ομάδα μηχανικών στους οποίους ανατέθηκε μια σπουδαία αποστολή: να κατασκευάσουν το ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τη μεγαλύτερη εμβέλεια και την υψηλότερη αποδοτικότητα που έχει κατασκευαστεί ποτέ», τόνισε ο επικεφαλής έρευνας και ανάπτυξης της Mercedes-Benz, Markus Schafer.

«Είναι ένα σοβαρό project στο κυνήγι των τεχνολογιών επόμενης γενιάς. Σκοπεύουμε να ενσωματώσουμε αυτά που μαθαίνουμε στην επόμενη γενιά μοντέλων παραγωγής», πρόσθεσε δίνοντας την απάντηση στο ερώτημα για το τι ακριβώς θέλει να πετύχει η εταιρεία με αυτό το project.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top