Self-Driving

Mercedes-Benz: Μαθαίνει στα αυτόνομα οχήματα αναγνώριση σχολικών λεωφορείων

Η Mercedes-Benz «έστειλε» τα αυτόνομα οχήματά της στον γύρο του κόσμου, προκειμένου να μάθουν για πραγματικές συνθήκες οδήγησης, οι οποίες μπορεί να είναι συγκεκριμένες σε ένα μέρος του κόσμου.

Στη διάρκεια του γύρου αυτού, η Mercedes-Benz ανακάλυψε ότι μία από τις ιδιαίτερες αυτές συνθήκες είναι τα σχολικά λεωφορεία. Τα αυτόνομα οχήματα πρέπει να γνωρίζουν με τι είδους οχήματα μοιράζονται τον δρόμο. Από τον γύρο προέκυψε μια ανάγκη αναγνώρισης των σχολικών λεωφορείων.

Δεδομένου ότι στις ΗΠΑ η κυκλοφορία πρέπει να σταματήσει όταν ένα σχολικό λεωφορείο επιδείξει κόκκινο, τα σχολικά λεωφορεία αποτελούν μια ασυνήθιστη κυκλοφοριακή συνθήκη.

Η ομάδα δοκιμών περιλάμβανε πρωτότυπα αυτόνομα Mercedes S-Class, τα οποία κινούνταν στους δρόμους των Καλιφόρνια και Νεβάδα. Εκτός από τα σχολικά λεωφορεία, η ομάδα διαπίστωσε ότι οι λωρίδες για συνεπιβατισμό (carpool) αποτελούν ένα πολύ ιδιαίτερο πρόβλημα στις ΗΠΑ καθώς τα αυτόνομα οχήματα θα πρέπει να μάθουν να ξεχωρίζουν αυτές τις λωρίδες από τις συνηθισμένες λωρίδες.

Μάλιστα, η Mercedes-Benz ανέφερε ότι ακόμη και τα σήματα για την ταχύτητα στις ΗΠΑ αποτελούν πρόβλημα καθώς είναι διαφορετικά σχεδιασμένα μόνο στις ΗΠΑ.

Ένα άλλο πρόβλημα για τα αυτόνομα οχήματα είναι τα μεταλλικά εξογκώματα που χρησιμοποιούνται κάποιες φορές για να καθορίσουν τις λωρίδες, αντί για την κλασσική βαφή.

Φαίνεται ότι τα αυτόνομα οχήματα δυσκολεύονται να αντιληφθούν τις λωρίδες που διαχωρίζονται από τα μεταλλικά εξογκώματα σε σχέση με τις παραδοσιακές βαμμένες λωρίδες. Πάντως η πολιτεία της California ήδη σχεδιάζει να αφαιρέσει περίπου 20 εκατομμύρια από αυτά τα εξογκώματα, για να διευκολύνει την υιοθέτηση των αυτόνομων οχημάτων.

Οι ΗΠΑ αποτελούσαν το τελευταίο μέρος του γύρου, ο οποίος ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2017 από την έκθεση αυτοκινήτων της Φρανκφούρτης με τα υπόλοιπα να βρίσκονται σε Κίνα, Αυστραλία και Νότιο Αφρική.

Τα δεδομένα που μάζεψε από τον γύρο του κόσμου θα τα χρησιμοποιήσει για τη βελτίωση των αυτόνομων οχημάτων της.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Σε λειτουργία πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 10.000 τόνων – Είναι εξοπλισμένο με πάνω από 50.000 kWh σε μπαταρίες

Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…

04/05/2024

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.