Η Mercedes-Benz «έστειλε» τα αυτόνομα οχήματά της στον γύρο του κόσμου, προκειμένου να μάθουν για πραγματικές συνθήκες οδήγησης, οι οποίες μπορεί να είναι συγκεκριμένες σε ένα μέρος του κόσμου.
Στη διάρκεια του γύρου αυτού, η Mercedes-Benz ανακάλυψε ότι μία από τις ιδιαίτερες αυτές συνθήκες είναι τα σχολικά λεωφορεία. Τα αυτόνομα οχήματα πρέπει να γνωρίζουν με τι είδους οχήματα μοιράζονται τον δρόμο. Από τον γύρο προέκυψε μια ανάγκη αναγνώρισης των σχολικών λεωφορείων.
Δεδομένου ότι στις ΗΠΑ η κυκλοφορία πρέπει να σταματήσει όταν ένα σχολικό λεωφορείο επιδείξει κόκκινο, τα σχολικά λεωφορεία αποτελούν μια ασυνήθιστη κυκλοφοριακή συνθήκη.
Η ομάδα δοκιμών περιλάμβανε πρωτότυπα αυτόνομα Mercedes S-Class, τα οποία κινούνταν στους δρόμους των Καλιφόρνια και Νεβάδα. Εκτός από τα σχολικά λεωφορεία, η ομάδα διαπίστωσε ότι οι λωρίδες για συνεπιβατισμό (carpool) αποτελούν ένα πολύ ιδιαίτερο πρόβλημα στις ΗΠΑ καθώς τα αυτόνομα οχήματα θα πρέπει να μάθουν να ξεχωρίζουν αυτές τις λωρίδες από τις συνηθισμένες λωρίδες.
Μάλιστα, η Mercedes-Benz ανέφερε ότι ακόμη και τα σήματα για την ταχύτητα στις ΗΠΑ αποτελούν πρόβλημα καθώς είναι διαφορετικά σχεδιασμένα μόνο στις ΗΠΑ.
Ένα άλλο πρόβλημα για τα αυτόνομα οχήματα είναι τα μεταλλικά εξογκώματα που χρησιμοποιούνται κάποιες φορές για να καθορίσουν τις λωρίδες, αντί για την κλασσική βαφή.
Φαίνεται ότι τα αυτόνομα οχήματα δυσκολεύονται να αντιληφθούν τις λωρίδες που διαχωρίζονται από τα μεταλλικά εξογκώματα σε σχέση με τις παραδοσιακές βαμμένες λωρίδες. Πάντως η πολιτεία της California ήδη σχεδιάζει να αφαιρέσει περίπου 20 εκατομμύρια από αυτά τα εξογκώματα, για να διευκολύνει την υιοθέτηση των αυτόνομων οχημάτων.
Οι ΗΠΑ αποτελούσαν το τελευταίο μέρος του γύρου, ο οποίος ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2017 από την έκθεση αυτοκινήτων της Φρανκφούρτης με τα υπόλοιπα να βρίσκονται σε Κίνα, Αυστραλία και Νότιο Αφρική.
Τα δεδομένα που μάζεψε από τον γύρο του κόσμου θα τα χρησιμοποιήσει για τη βελτίωση των αυτόνομων οχημάτων της.