Close

Mercedes-Benz GLC: Αυτές είναι οι πρώτες εικόνες του πλήρως ηλεκτρικού μοντέλου

H Mercedes-Benz ετοιμάζεται να ηλεκτροδοτήσει ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της, το GLC, το οποίο αναμένεται την άνοιξη του 2026.

Φαίνεται ότι υπάρχει μια σημαντική αλλαγή στη στρατηγική της μάρκας για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθώς σχεδιάζει να προσφέρει στους πελάτες μια ηλεκτρική έκδοση ενός ονόματος που ήδη γνωρίζουν και αγαπούν, απομακρυνόμενη από την επωνυμία “EQ” για ηλεκτρικά οχήματα.

Η πρώτη απόπειρα της αυτοκονητοβιομηχανίας στα ηλεκτρικά crossover, το EQC, παρουσιάστηκε το 2019, αλλά δεν έφτασε ποτέ στις ΗΠΑ. Οι Ευρωπαίοι πελάτες έχουν επίσης το EQB, αλλά αυτή η νέα ηλεκτρική GLC είναι ένα εντελώς διαφορετικό θηρίο.

mercedes benz

Βασίζεται σε μια ολοκαίνουργια, ειδική πλατφόρμα 800V EV, μια βάση που δεν μοιράζεται με την βενζινοκίνητη GLC ή ακόμα και με το επερχόμενο ηλεκτρικό sedan CLA. Αυτή η επεκτάσιμη αρχιτεκτονική πιθανότατα θα υποστηρίξει μια νέα γενιά ηλεκτρικών μοντέλων της Mercedes.

Εξωτερικά, το πρωτότυπο αποκαλύπτει μια πιο κομψή, πιο αθλητική σχεδίαση από το «αδερφάκι» του, με χαμηλότερη γραμμή οροφής στο πίσω μέρος και μακρύτερο μεταξόνιο, επιμηκυμένο κατά περίπου 84 mm. Παρά το πιο σπορ, κωνικό προφίλ του, η Mercedes ισχυρίζεται ότι ο νέος σχεδιασμός δημιουργεί στην πραγματικότητα περισσότερο χώρο για το κεφάλι και συνολικό χώρο για τους επιβάτες από την τρέχουσα GLC.

mercedes benz

Όσον αφορά τον εξοπλισμό μεταφοράς, οι αριθμοί λένε μια ενδιαφέρουσα ιστορία. Το πορτμπαγκάζ της ηλεκτρικής GLC προσφέρει 560 λίτρα χώρου, ελαφρώς λιγότερο από τα 620 λίτρα της βενζινοκίνητης έκδοσης. Ωστόσο, το ηλεκτρικό όχημα ανακτά αυτόν τον χώρο με ένα μπροστινό πορτμπαγκάζ, ή “frunk”, που προσθέτει επιπλέον 99 λίτρα χώρου αποσκευών.

Το αρχικό μοντέλο κυκλοφορίας θα ονομάζεται 400e και θα διαθέτει μπαταρία NMC 94,5 kWh. Αυτή η μπαταρία τροφοδοτεί δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν μπροστά και έναν πίσω, δημιουργώντας ένα σύστημα τετρακίνησης. Για εξοικονόμηση ενέργειας, ο μπροστινός κινητήρας μπορεί να αποσυνδεθεί όταν δεν χρειάζεται κατά την καθημερινή οδήγηση. Η Mercedes προβλέπει αυτονομία περίπου 650 χλμ. στον ευρωπαϊκό κύκλο WLTP. Η εταιρεία σχεδιάζει επίσης να προσφέρει αργότερα μια έκδοση με κίνηση στους πίσω τροχούς και έναν κινητήρα, καθώς και μια επιλογή για μια λιγότερο ακριβή μπαταρία λιθίου-σιδήρου-φωσφορικού (LFP) σε ορισμένες αγορές.

Όταν έρθει η ώρα για επαναφόρτιση, το GLC EV υπόσχεται να είναι ένα από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με την ταχύτερη φόρτιση που διατίθενται. Χάρη στην αρχιτεκτονική των 800V, μπορεί να χειριστεί μέγιστη ισχύ φόρτισης 320 κιλοβάτ με ταχυφορτιστή DC. Αυτό σημαίνει ότι οι οδηγοί μπορούν να προσθέσουν περίπου 260 χλμ. αυτονομίας σε μόλις 10 λεπτά.

mercedes benz

Σύμφωνα με τη Mercedes, η GLC 400e θα έχει 483 ίππους (360 kW) διαθέσιμους, θέτοντάς την σε άμεσο ανταγωνισμό με αντιπάλους όπως η Porsche Macan EV. Είναι ενδιαφέρον ότι η Mercedes έχει εξοπλίσει τη νέα GLC με κιβώτιο ταχυτήτων δύο ταχυτήτων, ένα χαρακτηριστικό που υπάρχει και στη νέα CLA. Η εταιρεία λέει ότι αυτό βοηθά στη βελτίωση της απόδοσης σε υψηλότερες ταχύτητες.

Πολλές λεπτομέρειες, συμπεριλαμβανομένης της τιμής και του τελικού εσωτερικού σχεδιασμού, παραμένουν προς το παρόν μυστικές, αλλά αυτή η πρώιμη εικόνα δείχνει ότι η Mercedes λαμβάνει πολύ σοβαρά υπόψη την ανάπτυξη των mainstream ηλεκτρικών της.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top