Close

Mercedes-Benz EQC 4×4²: Ηλεκτρικό θηρίο παντός εδάφους και καιρού [photos]

Mercedes-Benz EQC 4x4²

Mercedes-Benz EQC 4x4²

Το θηριώδες Mercedes-Benz EQC 4×4² αποτελεί το «alter ego» του ηλεκτρικού της SUV EQC 400 4MATIC. Ένα όχημα παντός εδάφους και καιρού.

H Mercedes-Benz θέλησε να δοκιμάσει τα όρια και τις αντοχές του ηλεκτρικού της SUV EQC 400 4MATIC. Και έτσι πειραματίστηκε, δημιουργώντας μια πιο άγρια εκδοχή του, έτοιμη να κατασπαράξει κάθε εμπόδιο που θα βρεθεί στο διάβα της.

Κάπως έτσι λοιπόν γεννήθηκε το EQC 4×4², ένα concept που αποδεικνύει ότι η πολυτέλεια και η ηλεκτροκίνηση μπορούν κάλλιστα να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις εξαιρετικά δύσβατων διαδρομών.

Η one-off γερμανική κατασκευή δημιουργήθηκε υπό την εποπτεία του μηχανικού Jürgen Eberle (έχει στο ενεργητικό του το E 400 All-Terrain 4×4²) και είναι 20 εκατοστά ψηλότερη από το μοντέλο παραγωγής.

Mercedes-Benz EQC 4x4²
EQC 4×4²

Οι βασικές τροποποιήσεις που έγιναν προκειμένου να «μεταμορφωθεί» το συμβατικό EQC 400 4MATIC στο θηριώδες EQC 4×4² αφορούν στις αναρτήσεις και στους τροχούς. Η νέα ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων που εδράζονται στα ίδια σημεία στήριξης αμαξώματος με το μοντέλο παραγωγής, ενώ οι τροχοί 20 ιντσών εφοδιάζονται με λάστιχα 285/50 R 20. Αυτός ο συνδυασμός έχει ως αποτέλεσμα στο άγριο ηλεκτρικό SUV να απέχει 293 χιλιοστά από το έδαφος (140 το συμβατικό μοντέλο)!

«Στόχος μας είναι να συνδυάσουμε τη μοντέρνα πολυτέλεια και τη βιωσιμότητα με το συναίσθημα. Το EQC 4×4² δείχνει πόσο ευχάριστη μπορεί να γίνει η βιώσιμη κινητικότητα», ανέφερε μεταξύ άλλων ο COO της Mercedes-Benz, Markus Schäfer.

Με αυτές τις τροποποιήσεις το EQC έχει εξελιχθεί σε ένα «off-road animal» καθώς σύμφωνα με τη Mercedes-Benz μπορεί να περάσει νερό βάθους 40 εκατοστών, η γωνία προσέγγισης είναι 31,8 μοίρες (20,6 το EQC παραγωγής), η γωνία αναχώρησης 33 μοίρες (έναντι 20 μοιρών του απλού EQC) και η γωνία ράμπας 24,2 μοίρες (11,6 του συμβατικού EQC).

Το EQC 4×4² κινείται από τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες των 300 kW ή 408 ίππων της πολιτικής έκδοσης, όπως και η μπαταρία ιόντων-λιθίου 80 kWh, η οποία προσφέρει έως 500 χιλιόμετρα αυτονομία. Στην περίπτωση βέβαια του θηριώδους concept μην περιμένετε αυτονομία σε τέτοια επίπεδα.

Mercedes-Benz EQC 4x4²
EQC 4×4²
Mercedes-Benz EQC 4x4²
EQC 4×4²
Mercedes-Benz EQC 4x4²
EQC 4×4²
Mercedes-Benz EQC 4x4²
EQC 4×4²
Mercedes-Benz EQC 4x4²
EQC 4×4²

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top