Electric Cars

Mercedes-Benz CLA 250e και GLA 250e: plug-in υβριδικά με 218hp ισχύ

Η Mercedes-Benz είναι γνωστή για την ικανότητα της να βγάζει πολλούς ίππους από λίγα κυβικά. Ωστόσο, φαίνεται πως δεν τα κατάφερε με τις Mercedes-Benz CLA 250e Coupe, CLA 250e Shooting Brake, και GLA 250e.

Πρόκειται για τρεις νέες plug-in υβριδικές εκδόσεις αυτοκινήτων της αυτοκινητοβιομηχανίας, στις οποίες ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας των 160hp και 250 Nm ροπής, συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 102hp και 300 Nm ροπής.

Η συνδυαστική ισχύς των δύο κινητήρων φτάνει τα 218hp και η ροπή αγγίζει τα 450 Nm. Η ισχύς περνά στους εμπρός τροχούς από ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, οκτώ ταχυτήτων.

Η Mercedes-Benz CLA 250e Coupe χρειάζεται 6,8 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει στα 100km/h, ενώ έχει τελική 240km/h. Από την άλλη, η Mercedes-Benz CLA 250e Shooting Brake επιταχύνει από 0 στα 100km/h σε 6,9 δευτερόλεπτα και η τελική της αγγίζει τα 235km/h. Τέλος, το θηρίο, η Mercedes-Benz GLA 250e θέλει 7,0 δευτερόλεπτα για να πιάσει τα 100km/h και η τελική της είναι 220km/h.

Εντυπωσιακή είναι η κατανάλωση των τριών plug-in υβριδικών. Η Mercedes-Benz CLA 250e Coupe καταναλώνει κατά μέσο όρο 1,4-1,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και εκπέμπει μόλις 31-35 γρ.CO2 ανά χιλιόμετρο. Η CLA 250e Shooting Brake από την άλλη έχει κατανάλωση 1,4-1,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές της κυμαίνονται στα 33-37 γρ.CO2 ανά χιλιόμετρο. Τέλος, η Mercedes-Benz GLA 250e καταναλώνει 1,6-1,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και εκπέμπει 38-42 γρ.CO2 ανά χιλιόμετρο.

Η μπαταρία ιόντων-λιθίου που κουβαλάνε οι τρεις νέες plug-in υβριδικές Mercedes-Benz είναι 15,6 kWh, υδρόψυκτη και ζυγίζει 150 κιλά. Η αυτονομία που προσφέρει στα τρία αυτοκίνητα είναι έως 69 χιλιόμετρα για την Mercedes-Benz CLA 250e Coupe, 68 χιλιόμετρα για την Mercedes-Benz CLA 250e Shooting Brake και 61 χιλιόμετρα για την Mercedes-Benz GLA 250e.

Κατά τα άλλα, όπως σε κάθε plug-in υβριδικό της αυτοκινητοβιομηχανίας, θα βρούμε μια σειρά από έξυπνες λύσεις με στόχο η μπαταρία να μην περιορίσει τον χώρο για τις αποσκευές ή τους επιβάτες.

Για παράδειγμα, η εξάτμιση δεν βγαίνει στο πίσω μέρος αλλά στο κέντρο του αυτοκινήτου, κάτω από το πάτωμα. Επιπλέον, το ρεζερβουάρ καυσίμου καταλαμβάνει τον χώρο που αντιστοιχεί στον άξονα μετάδοσης σε συμβατικές τετρακίνητες εκδόσεις, και τα λοιπά.

Πηγή

Χάρης Αναγνωστόπουλος

Πρόσφατα άρθρα

Η Genesis αποκαλύπτει τα concept Neolun και G80 EV Magma

Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…

28/04/2024

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Ford: Σχέδια για κατασκευή κερδοφόρων, προσιτών πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τιμή κάτω από 30.000$

Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…

25/04/2024

Kia EV3: Αποκαλύπτεται η σιλουέτα του compact ηλεκτρικού στο πρώτο teaser

Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…

25/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.