Close

Mercedes-Benz και Chery συμφώνησαν για την ονομασία EQ

Mercedes-Benz και Chery ήρθαν σε συμφωνία για τη χρήση της ονομασίας EQ στα μοντέλα τους.

Όταν στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού 2016 η Mercedes-Benz παρουσίασε το πρωτότυπο αμιγώς ηλεκτρικό crossover Generation EQ, προέκυψε ζήτημα με το εμπορικό σήμα, καθώς η εταιρεία από την Κίνα χρησιμοποιεί τις ονομασίες eQ και eQ1 στα ηλεκτρικά της μοντέλα από το 2014.

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, μάλιστα, ανακοίνωσε ότι το EQ που παραπέμπει στο “Electric Intelligence” (Ηλεκτρική Ευφυϊα), αποτελεί το νέο της brand υπό τη σκέπη του οποίου θα βρίσκονται τα ηλεκτρικά μοντέλα της εταιρείας. Αυτό είχε ως συνέπεια να δημιουργηθεί πρόβλημα με την Chery.

Τελικά το ζήτημα λύθηκε, με τις δύο εταιρείες να έρχονται σε συμφωνία για τον τρόπο που θα χρησιμοποιούν το όνομα EQ στα μοντέλα τους.

Συγκεκριμένα, η Mercedes-Benz θα προσθέτει δίπλα στην ονομασία EQ κάποιο γράμμα, αναλόγως το μοντέλο της – για παράδειγμα EQC, ενώ η Chery θα χρησιμοποιεί κάποιον αριθμό – για παράδειγμα eQ1, eQ2, eQ3 κ.ο.κ.

Η Chery έχει εξαιρετική φήμη στην Κίνα με το όνομα eQ και το σεβόμαστε πολύ αυτό. Είμαι χαρούμενος που η Daimler και η Chery συμφώνησαν σε μια κοινή χρήση των ακρωνύμιων eQ/EQ σε μια ανοιχτή και συναδελφική ατμόσφαιρα”, τόνισε ο Hubertus Troska, μέλος του ΔΣ της Daimler.

Ο CEO της Chery από την πλευρά του, Anning Chen είπε πως πρόκειται για μια “win-win” συμφωνία και για τις δύο αυτοκινητοβιομηχανίες.

Η Mercedes-Benz θα παρουσιάσει τουλάχιστον 10 ηλεκτρικά EQ μοντέλα μέχρι το 2025, αρχής γενομένης με το EQC το 2019. Θα ακολουθήσουν κι άλλα οχήματα διαφόρων κατηγοριών, που θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της εταιρείας, στο Rastatt της Γερμανίας.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top