Close

Η Mercedes-AMG μοιράζεται teaser για το ηλεκτρικό fastback της

Η Mercedes-AMG εργάζεται σε ένα ηλεκτρικό fastback που θα αντιμετωπίσει την Porsche Taycan, η οποία θα αποκαλυφθεί τον Ιούνιο.

Με την ανακοίνωση, η AMG μοιράστηκε επίσης μια εικόνα του πλευρικού προφίλ του αυτοκινήτου που φαίνεται υπέροχο και θα πρέπει να έχει απόδοση που να ταιριάζει με τον επιθετικό σχεδιασμό του.

Το teaser πλάνο μας δίνει μια καλή ματιά στην περιοχή του καπό, στο greenhouse και στις πίσω πλευρές του επερχόμενου τετράθυρου καπό, και ξεχωρίζει όλα τα πλαίσια ενός υπέροχου σύγχρονου σπορ σεντάν. Η μύτη φαίνεται πολύ χαμηλή και μυτερή, σαν μια Porsche 911 από το πλάι.

Το greenhouse λεπταίνει επιθετικά προς το πίσω μέρος του οχήματος, οδηγώντας σε ένα κοντό καπάκι, το οποίο πιθανότατα θα έχει μια μικρή αεροτομή που αναδύεται με ταχύτητα. Σε αντίθεση με το σεντάν Porsche Taycan, ο κύριος ευρωπαϊκός αντίπαλος αυτού του αυτοκινήτου, η AMG, θα έχει άνοιγμα πορτμπαγκάζ, το οποίο είναι πιο πρακτικό και ταιριάζει καλύτερα στην αισθητική του στυλ fastback.

Αναμένεται πως θα έχει περίπου 1.000 ίππους στην πιο ισχυρή του μορφή και χρειάζεται αυτό το επίπεδο ισχύος για να ανταγωνιστεί τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα στην κατηγορία και η AMG έχει ακριβώς τους κατάλληλους κινητήρες για τη δουλειά.

Προμηθεύονται από τη βρετανική θυγατρική Yasa της Mercedes και ονομάζονται κινητήρες αξονικής ροής που προσφέρουν «τη μεγαλύτερη απόδοση και την υψηλότερη πυκνότητα ισχύος και ροπής στην κατηγορία τους, για το μικρότερο μέγεθος και βάρος». Κάθε κινητήρας αποδίδει 480 ίππους και 590 λίβρες-πόδια ροπής, οπότε αν η Mercedes κατασκευάζει ένα ηλεκτρικό απόδοσης τετρακινητήρων, θα μπορούσε να έχει σχεδόν 2.000 ίππους και πάνω από 2.300 lb-ft ροπής.

Ακόμη και ένα αυτοκίνητο διπλού κινητήρα με αυτές τις μονάδες μετάδοσης κίνησης θα ήταν πολύ ισχυρό και θα μπορούσε να ταιριάζει με την πιο ισχυρή έκδοση της Porsche Taycan. Ωστόσο, η BMW εργάζεται σε τετρακινητήρια EV και αρκετά γρήγορα EV βγαίνουν από την Κίνα με δύο ή τρεις κινητήρες και πάνω από 1.000 ίππους (ακόμα και πάνω από 1.500 ίππους), οπότε η AMG μπορεί να θέλει να κάνει θραύση και να λανσάρει κάτι πολύ πιο ισχυρό από όλους τους άμεσους ανταγωνιστές.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top