Όσοι περιμένουν ένα πλήρως ηλεκτρικό supercar από την McLaren Automotive θα χρειαστεί να κάνουν υπομονή, καθώς κάτι τέτοιο δεν βρίσκεται στα άμεσα πλάνα της εταιρείας.
Αυτό τόνισε μεταξύ άλλων ο CEO της McLaren Automotive, Mike Flewitt σε συνέντευξή του στο τηλεοπτικό δίκτυο CNBC, κατά τη διάρκεια παρουσίασης της νέας, περιορισμένης παραγωγής, McLaren 765LT.
«Πιστεύουμε ότι θα προχωρήσουμε σε ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο, ας πούμε, στο δεύτερο μισό της δεκαετίας. Μπορεί η ηλεκτροκίνηση να λειτουργεί καλά σε συμβατικά επιβατικά αυτοκίνητα, ωστόσο στα supercars δεν συμβαίνει το ίδιο».
Αυτή η απότομη στροφή προς την ηλεκτροκίνηση που παρατηρείται και την οποία επιχειρούν πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες, δεν είναι τόσο εύκολη υπόθεση όσο ακούγεται, κατά τον Flewitt.
«Θα πρέπει να κοιτάξουμε και την άλλη πλευρά της εξίσωσης και η πραγματικότητα είναι πως μια τέτοια κίνηση είναι εξαιρετικά δαπανηρή», τόνισε, προσθέτοντας πως αυτή τη στιγμή το πιο λογικό βήμα για την McLaren είναι η υβριδική τεχνολογία. «Είναι μια πολύ καλή λύση, καθώς έχουμε καταφέρει να μειώσουμε σημαντικά τις εκπομπές CO2».
Εξάλλου, όπως είπε, μια πλήρως ηλεκτρική κινητήρια μονάδα δεν μπορεί ακόμα να προσφέρει τις ίδιες συγκινήσεις και εμπειρίες όπως ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης. «Διατηρούμε κινητήρα εσωτερικής καύσης σε συνδυασμό με ηλεκτρικό σύστημα ώστε το αυτοκίνητο να προσφέρει την οδηγική εμπειρία που είναι και το βασικό στοιχείο του».
Κλείνοντας, ο CEO της McLaren Automotive τόνισε πως η απόφαση για την κατασκευή πλήρως ηλεκτρικού μοντέλου θα εξαρτηθεί από τρεις παράγοντες: τη ζήτηση από τους πελάτες, την υποδομή για να το υποστηρίξει και την τεχνολογία.
Νέο PHEV το 2021
Στο παρελθόν η McLaren έχει παρουσιάσει δύο υβριδικά μοντέλα: την McLaren P1 (PHEV) και την πανίσχυρη McLaren Speedtail. Τώρα, η εταιρεία ετοιμάζει ένα νέο plug-in υβριδικό μοντέλο το οποίο θα έρθει το 2021 και θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα πάνω στην οποία δουλεύουν στο Woking.
O Mike Flewitt είχε δηλώσει πρόσφατα πως μέσα στα επόμενα 3-4 χρόνια όλα τα μοντέλα της εταιρείας θα εφοδιάζονται με plug-in υβριδικά συστήματα (PHEV) που θα προσφέρουν αυτονομία για κίνηση αποκλειστικά και μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, έως και 32 χιλιόμετρα.