Close

Η Mazda σχεδιάζει νέο ηλεκτρικό για το 2027 μετά την αποτυχία του MX-30

Η Mazda δεν έχει προχωρήσει τόσο στην ηλεκτροκίνηση, έχοντας, μέχρι στιγμής, αναπτύξει ένα ηλεκτρικό, το MX-30, το οποίο δεν ήταν επιτυχημένο και πλέον έχει διακοπεί στις ΗΠΑ, όπου οι κορυφαίες του επιδόσεις στις πωλήσεις ήταν 324 μονάδες όλο το 2022.

Η σπορ ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία λέει ότι θα προσπαθήσει ξανά με ένα άλλο ηλεκτρικό SUV που έρχεται το 2027.

Την περασμένη εβδομάδα, ο κατασκευαστής περιέγραψε τι σχεδιάζει να λανσάρει μέχρι το 2030 και το ηλεκτρικό SUV είναι η πιο σημαντική εξέλιξη όσον αφορά στα ηλεκτρικά. Η Mazda αποκάλυψε ότι μελετά ένα «παράγωγο PHEV», πιθανότατα μια επέκταση αυτονομίας και όχι ένα plug-in υβριδικό που κινεί επίσης τους τροχούς.

Η Mazda κατασκευάζει επί του παρόντος το MX-30 R-E , το οποίο είναι ένα EV με γεννήτρια κινητήρα Wankel με έναν ρότορα που δεν συνδέεται με τους τροχούς, και ονομάζει το μοντέλο PHEV. Αυτό υποδηλώνει έντονα ότι η έκδοση του ηλεκτρικού SUV του 2027 με κινητήρα θα έχει παρόμοιο σύστημα και μπορεί ακόμη και να διατηρήσει τον περιστροφικό κινητήρα.

Το MX-30 σταμάτησε να κυκλοφορεί στην αγορά των ΗΠΑ το 2023, καθώς το υψηλό του κόστος και η ανεπαρκής γκάμα του το έκαναν μάλλον μη ανταγωνιστικό.

Η ομάδα ανάπτυξης περιστροφικού κινητήρα (RE) του κατασκευαστή αποκαταστάθηκε τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους και επιβεβαίωσε ότι οι εργασίες σε αυτούς τους κινητήρες θα συνεχιστούν.

Τα νέα για ένα Mazda EV με δυνατότητα επέκτασης περιστροφικής εμβέλειας είναι σίγουρα συναρπαστικά, αλλά δεν είναι το μόνο plug-in όχημα που έρχεται τα επόμενα χρόνια. Η Mazda πρόκειται να κυκλοφορήσει ένα άλλο ηλεκτρικό ή ηλεκτρικό crossover κάποια στιγμή μεταξύ 2025 και 2027 που δημιουργήθηκε μέσω της συνεργασίας της με την Changan Automobile. Η ίδια συνεργασία είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία του Mazda EZ-6 EV , το οποίο διατίθεται επίσης ως επέκταση της αυτονομίας και προορίζεται επίσης για την ευρωπαϊκή αγορά.

Αν και η Mazda βλέπει τα plug-in και τα υβριδικά ως βασικό μέρος του μέλλοντός της, η στρατηγική της για την απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα είναι διαφοροποιημένη. Τον περασμένο μήνα, η αυτοκινητοβιομηχανία δημοσίευσε ένα blog post με τίτλο «Είναι τα ηλεκτρικά οχήματα η μόνη απάντηση; Επέκταση των δυνατοτήτων με τη στρατηγική πολλαπλών λύσεων της Mazda για τη μείωση του CO2.”

Αυτή η έκδοση επικεντρώθηκε σε δηλώσεις του Διευθύνοντος Συμβούλου της Mazda, Masahiro Moro, ο οποίος είπε: «Η τάση για ηλεκτροκίνηση των οχημάτων είναι απίθανο να επιβραδυνθεί, αλλά η αντικατάσταση όλων των αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο με ηλεκτρικά οχήματα είναι πραγματικά η λύση;»

«Πιστεύουμε ότι παρέχουμε πολλαπλές λύσεις – από καθαρούς κινητήρες ντίζελ έως υβριδικά, plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα – που μπορούν να προσαρμοστούν σε αυτές τις διαφορετικές καταστάσεις διατηρώντας παράλληλα την ελευθερία επιλογής των πελατών», πρόσθεσε.

Έτσι, παρόλο που η Mazda εστιάζει περισσότερο στα ηλεκτρικά οχήματα, δεν θα εγκαταλείψει τους παραδοσιακούς κινητήρες.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top