H Mazda παρουσίασε το τελευταίο ηλεκτρικό της όχημα, το σεντάν EZ-6, το οποίο αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Changan.
Αυτό το κομψό νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο τόσο σε πλήρως ηλεκτρική όσο και σε εκδόσεις εκτεταμένης εμβέλειας (EREV). Ωστόσο, θα είναι διαθέσιμο μόνο στην Κίνα.
Ενώ το EZ-6 μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με τα σεντάν Deepal SL03 και L07, έχει διαφορετικές διαστάσεις και στυλ που το κάνουν να ξεχωρίζει.
Έχει μήκος 4.921 χλστ., πλάτος 1.890 χλστ. και ύψος 1.485 χλστ., ενώ το μεταξόνιό του εκτείνεται στα 2.895 χλστ., παρέχοντας άφθονο εσωτερικό χώρο.
Η εξωτερική σχεδίαση του EZ-6 είναι ένας συνδυασμός οικείων στοιχείων Mazda και μερικών φουτουριστικών πινελιών. Το μπροστινό μέρος διαθέτει μάσκα τύπου Mazda και διαιρούμενους προβολείς με τα κύρια φώτα κρυμμένα κάτω από τα φώτα ημέρας. Η Mazda αποκαλεί αυτό το σύμπλεγμα φώτων LED “Wings of Light” και το εμβληματικό λογότυπο της Mazda φωτίζεται για μια πρόσθετη πινελιά πολυπλοκότητας.
Από το πλάι, το EZ-6 έχει μια σπορ σιλουέτα που μοιάζει με κουπέ. Η πίσω αεροτομή ducktail ενεργοποιείται αυτόματα σε ταχύτητες άνω των 90 χλμ./ώρα για βελτίωση της αεροδυναμικής. Τα πίσω φώτα παραπέμπουν στη σχεδίαση που παρατηρείται σε άλλα μοντέλα της Mazda και ένα φως φρένων πλήρους πλάτους προσθέτει μια μοντέρνα πινελιά.
Στο εσωτερικό, το EZ-6 ξεφεύγει από τη μινιμαλιστική προσέγγιση του Deepal L07 και αγκαλιάζει μια πιο παραδοσιακή διάταξη παρόμοια με το SL03. Οι οδηγοί θα βρουν ένα συμβατικό πάνελ οργάνων μαζί με μια οθόνη infotainment 14,6 ιντσών. Μία heads-up οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας 50 ιντσών προβάλλει ουσιαστικές πληροφορίες στο παρμπρίζ, κρατώντας τα μάτια του οδηγού στο δρόμο. Όλα αυτά τροφοδοτούνται από ένα chipset Qualcomm Snapdragon 8155.
Ακόμη και το βασικό μοντέλο διαθέτει δερμάτινες επενδύσεις, ενώ οι ακριβότερες εκδόσεις διαθέτουν συνδυασμό δέρματος και σουέτ. Ένα ηχοσύστημα Sony 14 ηχείων προσφέρει κορυφαία ποιότητα ήχου και ο φωτισμός περιβάλλοντος 64 χρωμάτων φτιάχνει τη διάθεση.
Οι μπροστινοί επιβάτες μπορούν να απολαμβάνουν καθίσματα «μηδενικής βαρύτητας» που στηρίζονται σε μια σχεδόν επίπεδη θέση για βέλτιστη άνεση. Η γυάλινη οροφή σε όλο το μήκος προσθέτει μια αίσθηση ευρυχωρίας στην καμπίνα.
Το EZ-6 διαθέτει έναν επιλογέα μετάδοσης κίνησης στην κολόνα του τιμονιού, ελευθερώνοντας πολύτιμο χώρο στην κεντρική κονσόλα. Υπάρχει χώρος για δύο τηλέφωνα, αλλά μόνο ο χώρος στην πλευρά του οδηγού υποστηρίζει ασύρματη φόρτιση.
Η πλήρως ηλεκτρική έκδοση του EZ-6 τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 190 kW τοποθετημένο στον πίσω άξονα. Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ μιας μπαταρίας 56,1 kWh ή 68,8 kWh λιθίου-σιδηροφωσφορικού (LFP), που προσφέρει αυτονομία 480 χλμ. και 600 χλμ., αντίστοιχα. Οι δυνατότητες γρήγορης φόρτισης επιτρέπουν στην μπαταρία να φορτίζει από 30% έως 80% σε μόλις 15 λεπτά.
Η έκδοση EREV συνδυάζει τον συνηθισμένο κινητήρα 1,5 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα 160 kW. Ο κινητήρας λειτουργεί μόνο ως γεννήτρια για να επεκτείνει την αυτονομία του οχήματος, η οποία ποικίλλει ανάλογα με τη μπαταρία. Με τη μικρότερη μπαταρία, το EREV προσφέρει αυτονομία 130 χλμ. μόνο με ηλεκτρική ενέργεια και συνολική αυτονομία 1.300 χλμ.. Το μεγαλύτερο πακέτο μπαταριών αυξάνει την αυτονομία μόνο για ηλεκτρική ενέργεια στα 200 χλμ.. Η φόρτιση του EREV από 30% έως 80% σε φορτιστή DC διαρκεί περίπου 20 λεπτά.
Οι προπωλήσεις για το Mazda EZ-6 έχουν ήδη ξεκινήσει στην Κίνα, με τιμές που κυμαίνονται από 160.000 RMB έως 200.000 RMB ( 20.500 € – 25.730 € ).
Υπάρχουν πολλές φήμες ότι η εταιρεία θα φέρει αυτό το νέο ηλεκτρικό σε άλλες αγορές στο μέλλον αλλά θα πρέπει να περιμένουμε ανακοινώσεις.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.