Close

Mazda: Τα αυτόνομα οχήματα δεν πρέπει να νικήσουν την απόλαυση της οδήγησης

Πολλές έρευνες καταδεικνύουν την ασφάλεια αλλά και την ευκολία και διασκέδαση που θα παρέχουν τα αυτόνομα οχήματα όταν καθιερωθούν στους δρόμους. Φαίνεται όμως ότι πολλές από αυτές δεν λαμβάνουν υπόψη ότι σε ουκ ολίγους αρέσει η οδήγηση, ιδιαίτερα αν μειωθεί η κίνηση -όπως αρκετές έρευνες εκτιμούν ότι θα γίνει με την είσοδο των αυτόνομων οχημάτων.

mazda drive car

Σε συνέδριο στον Καναδά σχετικά με τα αυτόνομα οχήματα, εκφράστηκαν τέτοιου είδους προβληματισμοί κι απόψεις.
Ο Duncan Stewart της Deloitte εξέφρασε την άποψή του ότι τα αυτόνομα οχήματα μπορεί να κάνουν τους οδηγούς τεμπέληδες, να νιώθουν πλήξη και να είναι απρόσεκτοι.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε: “Όταν έχεις κάτι που σχεδόν ποτέ δεν σπάει, σχεδόν ποτέ δεν αποτυγχάνει, σχεδόν ποτέ δεν υποπίπτει σε λάθη, τότε οι άνθρωποι αρχίζουν να γίνονται πραγματικά “κακοί”. Γινόμαστε πραγματικά κακοί, βαριόμαστε και είμαστε απρόσεκτοι. Όσο τα αυτόνομα οχήματα βελτιώνονται, θα πάψουμε να είμαστε σε εγρήγορση κι όταν αποτύχουν, δεν θα είμαστε πια τόσο καλοί στο να πάρουμε στα χέρια μας τον έλεγχο”.

Ωστόσο, ο Duncan Stewart βλέπει τα αυτόνομα οχήματα επιπέδου 5 να χρειάζονται τουλάχιστον 30 χρόνια να καθιερωθούν.
Ο Masahiro Moro, Πρόεδρος και CEO της Mazda Βορείου Αμερικής ανέφερε ότι η απόλαυση για την οδήγηση δεν θα πρέπει να πεθάνει και για τον λόγο αυτό, η Mazda ακολουθεί μια δική της προσέγγιση.

“Επειδή πιστεύουμε ότι η απόλαυση της οδήγησης δεν θα πρέπει ποτέ να πεθάνει, τα προϊόντα μας απευθύνονται σε όσους αγαπούν την οδήγηση. Έτσι αν κάτι συμβεί στον οδηγό, το όχημα θα αναλάβει αμέσως να επαναφέρει το όχημα σε ένα ασφαλές μέρος. Το όραμα της Mazda για την αυτόνομη οδήγηση δεν είναι να σας μεταφέρει από το σημείο Α στο Β ενώ διαβάζετε. Αυτός δεν είναι ο τρόπος της Mazda”.

Πηγή

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top