Close

Μάθε τα πάντα για το νέο ηλεκτρικό Audi e-tron GT

Με το e-tron GT, η Audi δείχνει πόσο συναρπαστική μπορεί να είναι η ηλεκτροκίνηση. Το τετράθυρο κουπέ συνδυάζει συναισθηματική σχεδίαση με ισχυρό κινητήριο σύστημα και δυναμικό χειρισμό. Αυτή είναι η αρχή μιας νέας εποχής, το gran turismo του μέλλοντος.

Είναι ένα Audi που δεν έχει ξαναδεί ποτέ ο κόσμος: με το e-tron GT, η μάρκα επιδεικνύει τα σχέδιά της για τη διαμόρφωση ενός συναισθηματικού και συναρπαστικού μέλλοντος της κινητικότητας. Δύο μοντέλα gran turismo με πλήρως ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα θα κυκλοφορήσουν στην αγορά ταυτόχρονα την άνοιξη του 2021: το e-tron GT quattro και το RS e-tron GT. Και τα δύο μοντέλα είναι ισχυρά, γρήγορα και δυναμικά και τα δύο έχουν μηδενικές τοπικές εκπομπές. Το concept του gran turismo ερμηνεύεται στο πνεύμα της νέας εποχής.

Το εξωτερικό του Audi e-tron GT είναι ένα δυναμικό έργο τέχνης. Κάθε επιφάνεια και e-γραμμή είναι αρμονική, από τους προβολείς, οι οποίοι είναι προαιρετικά διαθέσιμοι με φως λέιζερ, έως το μεγάλο διαχύτη στο πίσω μέρος. Σε συνδυασμό, οι λεπτομέρειες δημιουργούν ένα γλυπτό που μοιάζει να έχει σμιλευθεί από τον άνεμο. Η γραμμή αμαξώματος είναι εξαιρετικά αεροδυναμική και ο συντελεστής οπισθέλκουσας Cd είναι μόλις 0,24. Το εσωτερικό ταιριάζει επίσης με την κλασική σχεδίαση gran turismo: τα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού είναι τοποθετημένα σε σπορ χαμηλή θέση και χωρίζονται από μια μεγάλη κεντρική κονσόλα ενώ τα πίσω παρέχουν αρκετό χώρο ακόμη και για ενήλικες. Η ήρεμη κομψότητα του εσωτερικού σχεδιασμού δίνει έμφαση στον προοδευτικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Το ηλεκτρικό gran turismo είναι ένα σπορ αυτοκίνητο τουρισμού με εξαιρετικό δυναμικό χειρισμό και αέρινη κίνηση. Ανάλογα με το μοντέλο, η ισχύς των ηλεκτροκινητήρων είναι 350 kW (476 PS) ή 440 kW (598 PS), επιτρέποντας δυναμικές εκτοξεύσεις είτε από στάση είτε εν κινήσει. Είναι επίσης σημαντική η αυτονομία έως και 488 χιλιόμετρα (κατά WLTP), η οποία καθίσταται δυνατή από την ισχυρή μπαταρία με την καθαρή χωρητικότητα των 86 kWh. Η τεχνολογία 800 Volt επιτρέπει γρήγορη φόρτιση DC με ισχύ έως 270 kW. Η ανάρτηση ισορροπεί ιδανικά ανάμεσα στον δυναμισμό και την άνεση, χάρη σε τεχνολογίες όπως το Audi drive select, η τετραδιεύθυνση, η ελεγχόμενη απόσβεση, η αερανάρτηση τριών θαλάμων, η ηλεκτρική κίνηση σε όλους τους τροχούς και το μπλοκέ διαφορικό στο πίσω άξονα. Τα μεγέθη των ζαντών κυμαίνονται έως 21 ίντσες και οι δισκόπλακες – οι οποίες διατίθενται προαιρετικά σε κεραμικό υλικό carbon-fiber έχουν διάμετρο έως 420 χιλιοστά (16,5 ίντσες).

Όπως όλα τα μοντέλα Audi, το e-tron GT είναι πλήρως συνδεδεμένο. Οι υπηρεσίες ψυχαγωγίας, οι διαδικτυακές υπηρεσίες από το Audi connect και τα συστήματα υποβοήθησης είναι υπερσύγχρονα. Και δεδομένου ότι το δυναμικό έργο τέχνης πρέπει επίσης να ακούγεται καλό, η Audi έχει συνθέσει έναν μοναδικό ήχο για το e-tron GT. Ακούγεται ισχυρό και προοδευτικό – σαν ένα πραγματικό Audi.

Το Audi e-tron GT quattro και το Audi RS e-tron GT
Θέση στην αγορά

➢ Σύγχρονη ερμηνεία της φιλοσοφίας gran turismo: τετράθυρο κουπέ με κομψό και δυναμικό σχεδιασμό και ισχυρό ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα. Εμπνέει εμπιστοσύνη στις μεγάλες αποστάσεις και στην καθημερινή οδήγηση
➢ RS e-tron GT ως αιχμή της ηλεκτροκίνησης στην Audi και την Audi Sport GmbH
➢ Συναισθηματικό μοντέλο-ναυαρχίδα με φουτουριστικό design

Εξωτερική σχεδίαση, αεροδυναμική και αμάξωμα

➢ Ο σχεδιασμός gran turismo αναπτύχθηκε περαιτέρω υπό τη σημαία της ηλεκτρικής κινητικότητας: Ο σπορ χαρακτήρας και η άνεση συναντούν την αειφορία
➢ Σπορ αναλογίες: μεγάλοι τροχοί, φαρδύ μετατρόχιο, επίπεδη σιλουέτα, μακρύ μεταξόνιο
➢ Ρέουσα γλώσσα σχεδιασμού ως το νέο χαρακτηριστικό του design: Η αισθητική προκύπτει από τον βαθμό ενεργειακής απόδοσης
➢ Γλυπτή σχεδίαση: χαμηλό ανεστραμμένο Singleframe στο χρώμα του αμαξώματος εξαιρετικά διακριτικές κυψέλες quattro επίπεδη γυάλινη καμπίνα επιβατών με κεκλιμένη οροφή· πίσω άκρο με έντονες εσοχές
➢ Ο χαμηλός συντελεστής οπισθέλκουσας μόλις 0,24 επιτρέπει υψηλόβαθμο ενεργειακής απόδοσης και μεγάλη αυτονομία ενεργή αεροδυναμική με κινούμενες εισόδους αέρα για φρένα και ψυγείο, καθώς και πίσω αεροτομή που εκτείνεται σε πολλαπλά στάδια κλειστό κάτω μέρος του αμαξώματος και ιδιαίτερα ευρύς διαχύτης
➢ Υψηλή ακαμψία και ασφάλεια πρόσκρουσης χάρη στον χάλυβα εξαιρετικά υψηλής αντοχής στον θάλαμο επιβατών και στο ενισχυμένο περίβλημα μπαταρίας αλουμινένιο εξωτερικό περίβλημα
➢ Μήκος: 4,99 μέτρα, πλάτος: 1,96 μέτρα, ύψος: μόλις 1,41 μέτρα, επίπεδη γραμμή αμαξώματος και χώρος αποσκευών με όγκο 405 λίτρα στο πίσω μέρος

Προβολείς και φώτα

➢ Οι προβολείς LED Matrix είναι στάνταρ στο RS e-tron GT και διατίθενται προαιρετικά στο e-tron GT quattro
➢ Οι προβολείς Matrix LED με φως Audi laser διατίθενται προαιρετικά και για τα δύο μοντέλα διπλασιάζουν το εύρος της μεγάλης δέσμης
➢ Πίσω φώτα με φωτεινή οριζόντια δέσμη δυναμικά φλας και λειτουργία coming home/leaving home σε συνδυασμό με προβολείς κορυφαίας ποιότητας

Εσωτερική διακόσμηση και εσωτερικό

➢ Πίνακας οργάνων προσανατολισμένος στον οδηγό και «monoposto» χαρακτήρας, ανοιχτή αίσθηση χώρου
➢ Χαμηλή θέση καθίσματος οδηγού και ευρεία κεντρική κονσόλα. Ο πάγκος του πίσω καθίσματος φιλοξενεί με άνεση ενήλικες
➢ Η αειφορία συναντά τη σπορ φύση και την άνεση: εσωτερικοί χώροι χωρίς δέρμα, ταπετσαρία με υψηλό ποσοστό ανακυκλωμένου υλικού
➢ Πολλαπλά σχεδιαστικά πακέτα, μοντέλο RS με συγκεκριμένες λεπτομέρειες εξοπλισμού

Οδήγηση και ανάκτηση ενέργειας

➢ Ηλεκτρική τετρακίνηση με ένα μόνιμα διεγερμένο «σύγχρονο» ηλεκτροκινητήρα (PSM) σε κάθε άξονα μετάδοση δύο ταχυτήτων στον πίσω άξονα
➢ Το Audi e-tron GT quattro έχει συνολική ισχύ 350 kW (476 PS) και ροπή 630 Nm, ενώ το RS e-tron GT έχει ισχύ 440 kW (598 PS) και 830 Nm ροπής το σύστημα ελέγχου εκκίνησης παρέχει ισχύ 390 kW (530 PS) ή 475 kW (646 PS) αντίστοιχα για μέγιστο 2,5 δευτερολέπτων
➢ 0–100 χλμ./ώρα σε 4,1 ή 3,3 δευτερόλεπτα (RS), τελική ταχύτητα 245 χλμ./ώρα ή 250 χλμ./ώρα (RS)
➢ Ευφυής έλεγχος κίνησης και ανάκτησης ενέργειας, ανάκτηση από τα φρένα έως 265 kW

Audi RS e-tron GT
Colour: Daytona grey
Διαχείριση μπαταρίας και θερμότητας

➢Μπαταρία ιόντων λιθίου με καθαρή ενεργειακή χωρητικότητα 86 kWh (μεικτή 93 kWh) και επίπεδο τάσης 800 Volt 396 στοιχεία σε 33 modules
➢Η φόρτιση AC με ισχύ 11 kW ως στάνταρ και με 22 kW θα είναι σύντομα διαθέσιμη μετά την κυκλοφορία στην αγορά. Φόρτιση DC με έξοδο έως 270 kW ως στάνταρ
➢ Αυτονομία άνω των 488 km με μία φόρτιση κατά WLTP (προβλεπόμενη για Audi e-tron GT quattro) πολύ σύντομοι χρόνοι φόρτισης: μόλις πέντε λεπτά για απόσταση περίπου 100 χλμ.
➢ Εξελιγμένη θερμική διαχείριση με τέσσερα κυκλώματα ψύξης, αποτελεσματική αντλία θερμότητας στάνταρ προετοιμασία για γρήγορη φόρτιση DC στο δρόμο
➢ Υπηρεσία φόρτισης e-tron με περίπου 200.000 σημεία φόρτισης στην Ευρώπη και ελκυστικές τιμές

Ανάρτηση

➢ Χαμηλό κέντρο βάρους και εξαιρετική κατανομή αξονικών φορτίων χάρη στη θέση τοποθέτησης της μπαταρίας και τη διάταξη των ηλεκτρικών κινητήρων
➢ Στάνταρ: ελεγχόμενη απόσβεση, μπλοκέ πίσω διαφορικό, σύστημα δυναμικού χειρισμού Audi drive select
➢ Προαιρετικό (στάνταρ στο μοντέλο RS): ελεγχόμενο μπλοκέ πίσω διαφορικό και προσαρμοζόμενη αερανάρτηση τριών θαλάμων προαιρετικά και για τα δύο μοντέλα: τετραδιεύθυνση
➢ Δισκόπλακες με επίστρωση καρβιδίου βολφραμίου προαιρετικά (στάνταρ στο μοντέλο RS) 
δισκόφρενα κατασκευασμένα από κεραμικά από ανθρακονήματα προαιρετικά και για τα δύο μοντέλα
➢ Ζάντες 19 έως 21 ιντσών, σε αεροδυναμικό σχεδιασμό. Ζάντες 20 και 21 ιντσών με εισόδους αέρα

Συστήματα υποβοήθησης οδηγού

Συστήματα ασφαλείας Audi pre sense ως στάνταρ προαιρετικά διατίθενται τα πακέτα “Tour”, “City” και “Park” adaptive cruise assist και (remote) park assist plus επίσης διαθέσιμα

Dynamic photo,
Colour: Kemora grey metallic
Σπορ ήχος e-tron

➢ Ο τυπικός ήχος AVAS είναι ήδη πιο ηχηρός από ό, τι απαιτείται νόμιμα
➢ Προαιρετικός σπορ ήχος e-tron για επιπλέον εξωτερικό και εσωτερικό ήχο, ανάλογα με τη ρύθμιση στο Audi drive select

Χειρισμός ελέγχου και οθόνες

➢ Audi virtual cockpit plus (12,3 ίντσες) και οθόνη αφής MMI (10,1 ίντσες) ως στάνταρ, καθώς και φυσικός φωνητικός έλεγχος με σύνδεση στο διαδίκτυο προαιρετικά head-up display εξατομίκευση ως στάνταρ

Infotainment και Audi connect

➢ Πλοήγηση MMI plus με σημείο πρόσβασης Wi-Fi ως στάνταρ, έξυπνη πλοήγηση με λειτουργίες ειδικά για το e-tron
➢ Εκτεταμένο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών Audi connect σχεδιαστής διαδρομών e-tron στο σύστημα πλοήγησης για τον υπολογισμό της ταχύτερης διαδρομής με τις συντομότερες δυνατές στάσεις φόρτισης σε ισχυρά σημεία φόρτισης DC
➢ Audi phone box και προαιρετικό σύστημα ήχου Bang & Olufsen

Η χειροτεχνία συναντά το έξυπνο εργοστάσιο

➢ Παραγωγή του e-tron GT στο Audi Böllinger Höfe στις εγκαταστάσεις του Neckarsulm, ως συνδυασμός έξυπνης εργοστασιακής τεχνολογίας και χειροτεχνίας
➢ Παραγωγή ουδέτερη από άνθρακα, χρήση οικολογικού ηλεκτρισμού και βιοαερίου
➢ Ανεξάρτητο, καινοτόμο body shop, κοινή γραμμή συναρμολόγησης με το Audi R8

Ο Αλέξανδρος Παππάς συνεργάζεται με το Autonomous από την αρχή της δημιουργίας του site. Καθημερινά αναζητά και καταγράφει τα πιο σημαντικά τα νέα τεχνολογίας για το αυτοκίνητο από την ελληνική αλλά και την διεθνή ειδησεογραφία. Ο Αλέξανδρος έχει σπουδάσει στην Αγγλία και σήμερα διατηρεί ένα από τα μεγαλύτερα βιβλιοπωλεία στην Χαλκιδική.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top