Close

Η Marelli θα κατασκευάζει ηλεκτρικούς κινητήρες στη Γερμανία

Marelli

Marelli

Η Marelli, ένας από τους κορυφαίους ανεξάρτητους προμηθευτές της παγκόσμιας αυτοκίνησης, θα προχωρήσει στην παραγωγή ηλεκτρικών κινητήρων στην Κολωνία (Γερμανία).

Η παραγωγή θα ξεκινήσει στο μέσα του 2021 σε εγκατάσταση 18.000 τετραγωνικών μέτρων, στην οποία θα απασχολούνται σε πρώτη φάση 160 υπάλληλοι με την προοπτική μέχρι το τέλος του έτους να προστεθούν στο δυναμικό άλλοι 60.

Η επιλογή της Κολωνίας έγινε με γνώμονα το γεγονός ότι πρόκειται για μια πόλη που βρίσκεται στην καρδιά της Ευρώπης, σε μια χώρα που διαθέτει ιδιαίτερα καταρτισμένο και έμπειρο προσωπικό στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Καθοριστικό ρόλο στην επιλογή έπαιξε φυσικά και το γεγονός ότι η Γερμανία αποτελεί μια από τις κορυφαίες αγορές ηλεκτρικών οχημάτων.

«Οι ηλεκτροκινητήρες αποτελούν βασικό στοιχείο της στρατηγικής ανάπτυξης της Marelli», δήλωσε ο Joachim Fetzer, CEO του τμήματος ηλεκτρικών κινητήρων της εταιρείας.

Marelli
Marelli

«Ως ένας από τους πρώτους προμηθευτές συστημάτων KERS (Kinetic Energy Recovery System) στην υβριδική εποχή της Formula 1, καθώς και πρωτοπόροι στις κινητήριες μονάδες της Formula E, έχουμε αποκτήσει μεγάλη εμπειρία στην αγορά. Τα τελευταία χρόνια είμαστε πολύ πετυχημένοι στο να φέρουμε τις τεχνολογίας μας για ηλεκτρική κινητικότητα στην αγορά και με την νέα μας εγκατάσταση στην Κολωνία είμαστε σε ισχυρή θέση για να συνεχίσουμε σε αυτό το μονοπάτι», πρόσθεσε.

Προς το παρόν δεν υπάρχει πληροφόρηση σχετικά με το ποιοι θα είναι οι πελάτες της εταιρείας οι οποίοι θα προμηθεύονται τους ηλεκτροκινητήρες της.

Νωρίτερα φέτος, η Marelli ανακοίνωσε την επένδυσή της στην Transphorm, η οποία εδρεύει στις ΗΠΑ και ειδικεύεται στην ανάπτυξη τεχνολογίας Νιτριδίου του Γαλλίου (GaN) για τα ηλεκτρονικά ισχύος (power electronics).

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top