Magna Max4: Νέος ανταγωνιστής στην αυτόνομη οδήγηση

Ένας νέος ανταγωνιστής στον τομέα της αυτόνομη οδήγησης προστέθηκε πρόσφατα, η Μagna ένας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές εξοπλισμού αυτοκινήτων, με το δικό της αυτόνομο σύστημα οδήγησης, που ονομάζεται Μagna Max4.

Η Magna σκοπεύει να κάνει την πλατφόρμα Max4 σχεδόν «αόρατη» σε ένα όχημα παραγωγής. Σε ένα όχημα επίδειξης της πλατφόρμας Max4, ένα Jeep Grand Cherokee, κρύβει το σύστημα lidar και το ραντάρ στους προφυλακτήρες, και χρησιμοποιεί μερικές επιπλέον κάμερες μπροστά από τους καθρέπτες.

Οι γνωστές τεχνολογικές εταιρείες όπως η Google, η Nvidia και η Intel, μαζί με νεοσύστατες εταιρείες όπως το Drive.ai και οι περισσότερες από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες, ασχολούνται με την εξέλιξη της αυτόνομης οδήγησης αυτοκινήτων. Η τεχνολογία υπόσχεται να σώσει πολλές χιλιάδες ζωές, παρέχοντας ταυτόχρονα μια νέα μορφή μεταφοράς κατάλληλη για ανθρώπους που δεν μπορούν ή δεν θέλουν να οδηγήσουν.

Το όνομα της πλατφόρμας Magna, Max4, προέρχεται από τον ορισμό των αυτόνομων αυτοκινήτων επιπέδου 4, τα οποία μπορούν να εκτελέσουν όλα τα καθήκοντα οδήγησης από μόνα τους, αλλά εξακολουθούν να έχουν ελέγχους που αφήνουν τους ανθρώπους να αναλάβουν την οδήγηση σε περίπτωση ανάγκης.

Ωστόσο, το σύστημα είναι σχεδιασμένο να είναι κλιμακωτό, κάτι που οι αυτοκινητοβιομηχανίες μπορούν να εφαρμόσουν για να προσφέρουν σχεδόν αυτόνομα χαρακτηριστικά, όπως η αυτο-οδήγηση σε περιορισμένες περιπτώσεις. Ένας οδηγός θα μπορούσε, για παράδειγμα, να αφήσει το αυτοκίνητο να χειριστεί το τιμόνι, την επιτάχυνση και το φρενάρισμα σε κυκλοφοριακή συμφόρηση ή σε μακρύ ταξίδι στην εθνική οδό.

Οι τύποι τεχνολογίας που αποτελούν την πλατφόρμα Max4 της Magna μπορούν επίσης να επιτρέψουν την αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης και άλλα χαρακτηριστικά ενεργητικής ασφάλειας, συμβάλλοντας στην πρόληψη ατυχημάτων πριν τα αυτοκίνητα να έχουν πλήρη αυτονομία.

Η Chief Technology Officer της Magna, Swamy Kotagiri, δήλωσε: «Η προηγμένη ασφάλεια αρχίζει να οδηγεί τις πωλήσεις». Οι οργανισμοί ασφάλειας έχουν ήδη αρχίσει να υπολογίζουν τα αυτοκίνητα με βάση τα χαρακτηριστικά ενεργητικής ασφάλειάς τους και η υψηλή βαθμολογία ασφαλείας μπορεί να βοηθήσει στην πώληση ενός αυτοκινήτου.

Magna max4 interior

Μαζί με τους αισθητήρες, το Max4 χρησιμοποιεί έναν κεντρικό υπολογιστή που επεξεργάζεται τα δεδομένα του αισθητήρα και παίρνει τις αποφάσεις οδήγησης.

Σε σύγκριση με μερικούς από τους άλλους συμμετέχοντες στο χώρο, η Magna έρχεται σχετικά αργά. Ωστόσο, η εταιρεία μπορεί να τροφοδοτήσει τις υπάρχουσες συνεργασίες της με τις αυτοκινητοβιομηχανίες παγκοσμίως, προμηθεύοντας τις σχεδόν τα πάντα από τα καθίσματα των αυτοκινήτων έως τα συστήματα τετρακίνησης, για να αποκτήσει ένα ισχυρό πλεονέκτημα στον κλάδο του αυτοκινήτου, καθώς αναμένουμε στο μέλλον περισσότερες συνεργασίες μεταξύ των διάφορων συμμετέχοντων στον κλάδο του αυτοκινήτου, από κατασκευαστές εως προμηθευτές.

Πηγή 1, 2