Close

Lexus: Ολοκλήρωσε την αρχιτεκτονική 800 Volt, δεν θα την πάρουν όλα τα EV

H Lexus ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει το 2023 RZ 450e EV, ενώ επενδύει όλο και περισσότερα στο ηλεκτρικό της μέλλον, αποκαλύπτοντας πως έχει ήδη ολοκληρώσει τις εργασίες σε μια ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800 volt.

Μιλώντας στο Green Car Reports, ο επικεφαλής μηχανικός της Lexus, Takashi Watanabe, σημείωσε χαρακτηριστικά ότι η αρχιτεκτονική υψηλής τάσης έχει οριστικοποιηθεί, αλλά εξήγησε ότι δεν θα την αποκτήσουν όλα τα Lexus και Toyota EV. Παραδείγματος χάρη, το Lexus RZ 450e του 2023 θα λειτουργεί με περίπου 400 βολτ.

Σύμφωνα με τον Watanabe, ο λόγος για αυτό είναι η σχέση μεταξύ της χωρητικότητας της μπαταρίας και της φόρτισης. Τα μεγαλύτερα πακέτα μπαταριών εγγυώνται την ταχύτερη ηλεκτρική αρχιτεκτονική και ταχύτερους ρυθμούς φόρτισης, και αυτό είναι κάτι που θα ληφθεί υπόψη «κατά περίπτωση».

Το σημείο θραύσης, όπως ανέφερε ο ίδιος, θα είναι περίπου 100 kWh, καθώς τα EV με μπαταρίες 100 kWh ή μεγαλύτερες χρειάζονται ταχύτερους ρυθμούς φόρτισης που ενεργοποιούνται από μια ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800 volt.

Ο Watanabe εξήγησε ακόμα ότι η υψηλότερη ισχύς φόρτισης (πάνω από 150 kW) είναι ακριβή τόσο για τους κατασκευαστές οχημάτων όσο και για την υποδομή φόρτισης. Στόχος της Lexus είναι να καλύψει τις ανάγκες της εκάστοτε περιοχής.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top