Self-Driving

H Lamborghini δεν “τρελαίνεται” για τα αυτόνομα οχήματα

Υπέρ της απόλαυσης της οδήγησης και κατά της αυτόνομης οδήγησης τάσσεται εν μέρει ο επικεφαλής έρευνας κι ανάπτυξης της Lamborghini, Maurizio Reggiani.

Σε συνέντευξή του ο Maurizio Reggiani ανέφερε ότι αν κάποιος αγοράζει μια Lamborghini το κάνει για την απόλαυση της οδήγησης και την διασκέδαση που του προσφέρει.

Ο ίδιος διευκρίνισε: «Αν μιλάμε για πραγματικά αυτόνομη οδήγηση, θα είμαστε οι τελευταίοι που θα την προσφέρουμε».
Με αυτό ο επικεφαλής της Lamborghini εννοεί ότι ναι μεν θα ενσωματώσουν καλύτερα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, αλλά δεν θα εστιάζουν σε ένα όχημα με αυτονομία επιπέδου 5, που δηλαδή θα οδηγείται από μόνο του χωρίς να απαιτείται η παρέμβαση του οδηγού.

Σε αυτό βέβαια θα συμφωνήσουν πολλοί λάτρεις της ταχύτητας. Δεν υπάρχει νόημα να αγοράσει κάποιος ένα υπεραυτοκίνητο τέτοιων επιδόσεων αν απλά κάθεται μέσα και διαβάζει το βιβλίο του ή βλέπει σειρές.

Προφανώς κάποιος που αγοράζει μια Lamborghini έχει κατά νου να την τρέξει. Σε συνθήκες πόλης έτσι κι αλλιώς δεν θα τον φτάσει πολύ πιο γρήγορα στον προορισμό του από ένα μέσο αμάξι.

Έτσι, επιβεβαίωσε αυτό που πολλοί λάτρεις της ταχύτητας ήθελαν να ακούσουν, μια πλήρως αυτόνομη Lamborghini όχι απλά δεν βρίσκεται στα σκαριά, δεν βρίσκεται καν στα σχέδια της εταιρείας.

Πάντως μέχρι το τέλος του 2017 αναμένεται να παρουσιαστεί η Lamborghini Urus, ένα νέο SUV, το οποίο σύμφωνα με τον Reggiani θα έρχεται με κάμερα, με σύστημα υποβοήθησης και διατήρησης στη λωρίδα και γενικότερα με όλες τις προηγμένες λειτουργίες που διαθέτουν τα σύγχρονα συστήματα.

Επίσης ανέφερε ότι η Urus θα διαθέτει διαφορετικά «προφίλ» για διαφορετικές συνθήκες όπως άσφαλτος, χιόνι ή άμμος
Παρά το γεγονός ότι δεν εστιάζει στην αυτόνομη οδήγηση, όπως είναι αναμενόμενο δεν αποκλείει τη διασύνδεση. Ο Reggiani ανέφερε: «Για εμάς η διασύνδεση πρέπει να είναι ένα είδος εμπειρίας στη Lamborghini. Θέλουμε να φέρουμε στους αγοραστές ένα αποκλειστικό σύστημα κι όχι κάτι που ήδη υπάρχει στην αγορά.

Πάντως άφησε να εννοηθεί ότι στα σούπερ σπορ αμάξια της δεν πρόκειται να δούμε τεράστιες οθόνες αφής και λογισμικό ελέγχου μέσω χειρονομιών καθώς αυτά στερούν την συνολική εμπειρία οδήγησης.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Η Genesis αποκαλύπτει τα concept Neolun και G80 EV Magma

Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…

28/04/2024

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Ford: Σχέδια για κατασκευή κερδοφόρων, προσιτών πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τιμή κάτω από 30.000$

Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…

25/04/2024

Kia EV3: Αποκαλύπτεται η σιλουέτα του compact ηλεκτρικού στο πρώτο teaser

Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…

25/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.