Close

KYMCO F9: Ηλεκτρική σπορ μοτοσυκλέτα με 12,6hp και 120 km αυτονομία

KYMCO F9

KYMCO F9

Η KYMCO παρουσίασε το F9, μια νέα ηλεκτρική σπορ μοτοσυκλέτα με αυτόματο κιβώτιο 2 σχέσεων, απόδοση 12,6 hp και αυτονομία 120 χιλιόμετρα.

Μια νέα αμιγώς ηλεκτρική μοτοσυκλέτα παρουσίασε την Πέμπτη 26/11 η KYMCO, η οποία ευελπιστούμε σύντομα να βγει στην παραγωγή. Πρόκειται για το F9 το οποίο διαθέτει εντυπωσιακή εμφάνιση και επιθετικό στυλ. Η σχεδίασή του παραπέμπει σε σκούτερ, αλλά η εταιρεία προτιμά να το αποκαλεί μοτοσυκλέτα, η οποία υπόσχεται διασκεδαστικές αστικές μετακινήσεις. Το βέβαιο είναι ότι πρόκειται για κάτι ξεχωριστό, κάτι διαφορετικό που σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να περάσει απαρατήρητο στο δρόμο.

«Η μεγαλύτερη πρόκληση έγκειται στο γεγονός ότι οι περισσότερες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες δεν συναρπάζουν. Το KYMCO F9 είναι σχεδιασμένο για να παρέχει εντυπωσιακές εμπειρίες οδήγησης που αλλάζουν τις αντιλήψεις των ανθρώπων για τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες», ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της KYMCO, Allen Ko χαρακτηρίζοντας το F9 ως «μια όμορφη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα για αστικές μετακινήσεις, σχεδιασμένη για σπορ οδήγηση στο δρόμο».

Το F9 εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 9.4kW (12,6hp) και 30 Nm ροπής. Επιταχύνει έως τα 50 km/h σε 3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα είναι 110 km/h. H μπαταρία του είναι ιόντων-λιθίου 3.84 kWh (96V 40Ah), ζυγίζει 17 κιλά και ενσωματώνεται στο πλαίσιο, αποτελώντας δομικό του στοιχείο, όπερ σημαίνει ότι δεν μπορεί να αφαιρεθεί. Με μια πλήρη φόρτιση προσφέρει αυτονομία 120 χιλιόμετρα. Μάλιστα, η διάρκεια της πλήρους φόρτισης δεν ξεπερνά τις 2 ώρες, σύμφωνα με τον κατασκευαστή.

Το F9 είναι η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα με αυτόματο κιβώτιο 2 σχέσεων το οποίο έχει σχεδιαστεί και αναπτυχθεί αποκλειστικά για ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες. Σύμφωνα με την KYMCO, το εν λόγω κιβώτιο βελτιώνει την απόδοση του κινητήρα όπως επίσης και τον τρόπο απόδοσης της ισχύος. Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, το βάρος της διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα καθώς ζυγίζει μόλις 107 κιλά.

KYMCO F9
Το F9 της KYMCO
KYMCO F9
Το F9 της KYMCO

Η σέλα του αναβάτη δείχνει άνετη, αλλά για τον συνεπιβάτη δεν ισχύει το ίδιο καθώς έχει στη διάθεσή του ένα μικρό κομμάτι στην άκρη της ουράς για να βολευτεί. Στην περίπτωση δε που ο οδηγός είναι μεγαλόσωμος τότε δεν υπάρχει καμία απολύτως πιθανότητα να χωρέσει άλλο άτομο.

Το F9 εξοπλίζεται ελαστικά 14 ιντσών που προσφέρουν υψηλά επίπεδα πρόσφυσης στις στροφές και δύο δισκόφρενα, ένα σε κάθε τροχό. Τέλος, το F9 διαθέτει ψηφιακή οθόνη/πολυόργανο που συνδέεται με smartphone μέσω Bluetooth και προσφέρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την κατάσταση της μπαταρίας και γενικότερα του οχήματος.

Αυτό που δεν μας είπε η KYMCO είναι αν θα δούμε το F9 να περνάει στην παραγωγή και να μη μείνει απλά ένα concept όπως συνέβη με το Superbike SuperNEX.

KYMCO F9
Το F9
KYMCO F9
Το F9
KYMCO F9
Το F9
KYMCO F9
Το F9
KYMCO F9
Το F9
KYMCO F9
Το F9
KYMCO F9
Το F9

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top