Το Kia EV9 έχει ήδη κάνει όνομα ως ένα πρακτικό και πολυτελές ηλεκτρικό SUV, αλλά η Kia πάει ένα βήμα παραπέρα παρουσιάζοντας το EV9 GT.
Σε αντίθεση με την έκδοση GT-Line, αυτή η προσανατολισμένη στις επιδόσεις έκδοση διαθέτει σημαντική ώθηση ισχύος και μια σειρά βελτιώσεων που έχουν σχεδιαστεί για να αναβαθμίζουν την οδηγική εμπειρία.
Παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες και υπόσχεται να είναι μια συναρπαστική προσθήκη στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων.
Ενώ το στάνταρ τετρακίνητο EV9 προσφέρει αξιοσέβαστη συνδυασμένη ισχύ 378 ίππων, το GT οδηγεί τα πράγματα σε ένα εντελώς νέο επίπεδο. Με έναν πιο ισχυρό μπροστινό κινητήρα απόδοσης 214 ίππων και έναν πίσω κινητήρα που αποδίδει 362 ίππους, το EV9 GT έχει συνδυασμένη ισχύ 501 ίππων, σύμφωνα με την Kia. Αν και οι αριθμοί δεν αθροίζονται, το επίσημο νούμερο υπόσχεται άφθονη διασκέδαση. Η ισχύς μεταφράζεται σε βελτιωμένη επιτάχυνση, με την Kia να κάνει το 0/100 χλμ./ώρα μόλις 4,3 δευτερόλεπτα. Αυτό είναι πολύ πιο γρήγορο από το EV9 GT-Line AWD.
Το EV9 GT λαμβάνει μια ολοκληρωμένη σειρά αναβαθμίσεων για να χειριστεί την αυξημένη ισχύ. Τα μεγαλύτερα φρένα βελτιώνουν την ισχύ ακινητοποίησης, ενώ μια αναβαθμισμένη ανάρτηση με προσαρμοστικούς αποσβεστήρες εξασφαλίζει βέλτιστο χειρισμό και σταθερότητα. Το EV9 GT χρησιμοποιεί επίσης τροχούς 21 ιντσών τυλιγμένους με ελαστικά Continental και διαθέτει ηλεκτρονικό πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για βελτιωμένη πρόσφυση στις στροφές.
Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά του EV9 GT είναι η τεχνολογία Virtual Gear Shift (VGS). Δανεισμένη από τη Hyundai, η VGS προσομοιώνει την εμπειρία οδήγησης ενός παραδοσιακού οχήματος με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Παρέχει στους οδηγούς τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ μιας προσομοιωμένης λειτουργίας αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων ή χειροκίνητης αλλαγής “ταχυτήτων” χρησιμοποιώντας χειριστήρια ταχυτήτων.
Οπτικά, το EV9 GT ξεχωρίζει από τα αδέρφια του με τις μοναδικές ζάντες 21 ιντσών, τα διακριτικά διακοσμητικά κομμάτια και τις εντυπωσιακές πράσινες πινελιές του. Η καμπίνα διαθέτει επίσης πιο ενισχυμένα σπορ καθίσματα με επένδυση Alcantara. Το EV9 GT είναι εξοπλισμένο με μια ολοκληρωμένη σουίτα τεχνολογιών υποβοήθησης οδήγησης και μια θύρα φόρτισης NACS.
Ενώ η Kia δεν έχει ανακοινώσει ακόμη την επίσημη τιμή ή γκάμα για το EV9 GT, αναμένεται να είναι ακριβότερο σε σχέση με το τρέχον GT-Line AWD, το οποίο ξεκινά από 75.395 $ στις ΗΠΑ. Η αυτονομία αναμένεται να είναι ελαφρώς χαμηλότερη από τα 435 χλμ. του GT-Line AWD. Η παραγωγή του EV9 GT θα γίνει στη Νότια Κορέα, σε αντίθεση με άλλα μοντέλα EV9, τα οποία κατασκευάζονται στο West Point της Γεωργίας. Οι παραδόσεις προγραμματίζεται να ξεκινήσουν το δεύτερο εξάμηνο του 2025.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.