Self-Driving

H Jaguar γεφυρώνει το κενό μεταξύ αυτόνομων οχημάτων και πεζών με μάτια στα αυτοκίνητα

Με ένα ζευγάρι ψηφιακά μάτια στα αυτοκίνητα προσπαθεί η Jaguar Land Rover να γεφυρώσει το κενό μεταξύ αυτόνομων οχημάτων και πεζών.

Η γνωστή κατασκευάστρια αυτοκινήτων, με αφορμή πρόσφατη έκθεση της ΑΑΑ, η οποία αναφέρει ότι Αμερικάνοι που συμμετείχαν σε έρευνα για τα αυτόνομα οχήματα, σε ποσοστό 63% απάντησαν ότι θα ένιωθαν λιγότερο ασφαλείς σαν πεζοί κοντά σε αυτόνομα οχήματα, δημιούργησε μια απλή λύση επικοινωνίας.

Πρόκειται για ένα ζευγάρι ψηφιακά μάτια που προς το παρόν τα τοποθέτησε μπροστά στα πρωτότυπα αυτόνομα pod Aurrigo.
Οι μηχανικοί της Jaguar Land Rover αφού διάβασαν την έκθεση σκέφτηκαν ότι ίσως η έλλειψη εμπιστοσύνης να πηγάζει από την έλλειψη επικοινωνίας μεταξύ του οχήματος και των ανθρώπων στο περιβάλλον. Χωρίς ξεκάθαρη συνεννόηση ένα άτομο που θα θέλει να περάσει τον δρόμο δεν θα μπορεί να γνωρίζει με σιγουριά ότι οι αισθητήρες του αυτοκινήτου τον εντόπισαν.

Για τον λόγο αυτό η JLR επιστρατεύει τα μάτια, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να «κοιτάζουν» τους ανθρώπους επιβεβαιώνοντας τους με αυτόν τον τρόπο ότι το σύστημα τους βλέπει.

Ο Pete Bennet, επικεφαλής έρευνας των μετακινήσεων του μέλλοντος αναφέρει ότι είναι δεύτερη φύση μας να κοιτάζουμε αν ο οδηγός που πλησιάζει μας έχει αντιληφθεί, πριν περάσουμε έναν δρόμο. «Κατανοώντας πως αυτό μεταφράζεται στον πιο αυτοματοποιημένο δρόμο του αύριο είναι σημαντικό» προσθέτει.

Σύμφωνα με τη JLR, τα μάτια έχουν συμμετάσχει σε δοκιμές με προσομοιώσεις με περισσότερους από 500 αντικείμενα (ανθρώπους). Οι έρευνες αυτές διεξάγονται προκειμένου η κατασκευάστρια να έχει μια καλύτερη ιδέα για το πώς θα πραγματοποιείται η αλληλοεπίδραση μεταξύ ανθρώπων και αυτόνομων οχημάτων.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.