Close

H Jaguar γεφυρώνει το κενό μεταξύ αυτόνομων οχημάτων και πεζών με μάτια στα αυτοκίνητα

Με ένα ζευγάρι ψηφιακά μάτια στα αυτοκίνητα προσπαθεί η Jaguar Land Rover να γεφυρώσει το κενό μεταξύ αυτόνομων οχημάτων και πεζών.

Η γνωστή κατασκευάστρια αυτοκινήτων, με αφορμή πρόσφατη έκθεση της ΑΑΑ, η οποία αναφέρει ότι Αμερικάνοι που συμμετείχαν σε έρευνα για τα αυτόνομα οχήματα, σε ποσοστό 63% απάντησαν ότι θα ένιωθαν λιγότερο ασφαλείς σαν πεζοί κοντά σε αυτόνομα οχήματα, δημιούργησε μια απλή λύση επικοινωνίας.

Πρόκειται για ένα ζευγάρι ψηφιακά μάτια που προς το παρόν τα τοποθέτησε μπροστά στα πρωτότυπα αυτόνομα pod Aurrigo.
Οι μηχανικοί της Jaguar Land Rover αφού διάβασαν την έκθεση σκέφτηκαν ότι ίσως η έλλειψη εμπιστοσύνης να πηγάζει από την έλλειψη επικοινωνίας μεταξύ του οχήματος και των ανθρώπων στο περιβάλλον. Χωρίς ξεκάθαρη συνεννόηση ένα άτομο που θα θέλει να περάσει τον δρόμο δεν θα μπορεί να γνωρίζει με σιγουριά ότι οι αισθητήρες του αυτοκινήτου τον εντόπισαν.

Για τον λόγο αυτό η JLR επιστρατεύει τα μάτια, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να «κοιτάζουν» τους ανθρώπους επιβεβαιώνοντας τους με αυτόν τον τρόπο ότι το σύστημα τους βλέπει.

Ο Pete Bennet, επικεφαλής έρευνας των μετακινήσεων του μέλλοντος αναφέρει ότι είναι δεύτερη φύση μας να κοιτάζουμε αν ο οδηγός που πλησιάζει μας έχει αντιληφθεί, πριν περάσουμε έναν δρόμο. «Κατανοώντας πως αυτό μεταφράζεται στον πιο αυτοματοποιημένο δρόμο του αύριο είναι σημαντικό» προσθέτει.

Σύμφωνα με τη JLR, τα μάτια έχουν συμμετάσχει σε δοκιμές με προσομοιώσεις με περισσότερους από 500 αντικείμενα (ανθρώπους). Οι έρευνες αυτές διεξάγονται προκειμένου η κατασκευάστρια να έχει μια καλύτερη ιδέα για το πώς θα πραγματοποιείται η αλληλοεπίδραση μεταξύ ανθρώπων και αυτόνομων οχημάτων.

Πηγή

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top