Οι J.D. Power και Harman συνεργάζονται για διαμοιρασμό δεδομένων από κατόχους αυτοκινήτων με τις κατασκευάστριες αυτοκινήτων.
Οι δύο εταιρείες θεωρούν ότι η κίνησή τους αυτή θα βοηθήσει τις κατασκευάστριες να αναλύσουν ευκολότερα τα προβλήματα και να μάθουν περισσότερα αναφορικά με τους τρόπους που οι πελάτες χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητά τους.
Με αυτόν τον τρόπο θα μπορούσαν να τους δώσουν τη δυνατότητα ανάπτυξης προϊόντων προσαρμοσμένων στις προτιμήσεις των πελατών τους.
Να σημειωθεί ότι και οι δύο εταιρείες έχουν πρόσβαση σε τεράστιες ποσότητες δεδομένων. Η Harman, η οποία ανήκει στη Samsung, μπορεί να παράσχει στις κατασκευάστριες δεδομένα από τα συστήματα infotainment και η J.D. Power δεδομένα σχετικά με τις προτιμήσεις των οδηγών καθώς οι έρευνες ικανοποίησης των καταναλωτών που διεξάγει αποτελούν benchmarks για τη βιομηχανία.
Η νέα συνεργασία αποσκοπεί στον συνδυασμό των δεδομένων της χρήσης από τους οδηγούς της Harman με τα δεδομένα από το feedback των καταναλωτών σε ένα πακέτο για τους κατασκευαστές.
Οι δύο εταιρείες δεν διευκρίνισαν πως ακριβώς θα το καταφέρουν αυτό, αλλά ορισμένος όγκος δεδομένων θα μπορούσε να επεξεργαστεί με τη χρήση της cloud πλατφόρμας Ignite. Επιπλέον, ανέφεραν ότι η συλλογή θα είναι εθελοντική και ανώνυμη καθώς δίνουν προτεραιότητα στην προστασία της ιδιωτικότητας.
Όσο για το αν οι οδηγοί θα συμφωνούσαν στον διαμοιρασμό των δεδομένων τους, αν υπήρχε κίνητρο θα το έκαναν. Για παράδειγμα, η Hyundai θα ανταμείβει τους καταναλωτές της που μοιράζονται τα δεδομένα τους με αντάλλαγμα χαμηλότερη τιμή ασφάλισης.