Smart Cities

Italian Volt: Ηλεκτρική μοτοσυκλέτα “made in Italy”

H Italian Volt είναι μια ιταλική εταιρεία που εδρεύει στο Μιλάνο και η οποία κατασκευάζει την ομώνυμη αμιγώς ηλεκτρική μοτοσυκλέτα.

Η Italian Volt συνδυάζει ιταλικό στυλ και νέα τεχνολογία δίνοντας τη δυνατότητα στον υποψήφιο αγοραστή να διαμορφώσει όπως ο ίδιος επιθυμεί τη μοτοσυκλέτα του καθώς υπάρχουν απεριόριστες δυνατότητες customizing.

Επιπλέον, όπως αναφέρει η εταιρεία, κάθε Italian Volt είναι μοναδική καθώς η παραγωγή της θα είναι περιορισμένη, με ό,τι αυτό σημαίνει για την τιμή της.

BMW Concept Link: Το scooter του μέλλοντος

Τα εξαρτήματα πάντως που χρησιμοποιεί είναι κορυφαίων εταιρειών όπως για παράδειγμα οι αναρτήσεις της Ohlins και τα φρένα της Brembo.

Η Italian Volt κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα με μπαταρία χωρητικότητας 15Kw/h. Το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας φτάνει τα 245 κιλά, ενώ η αυτονομία της κυμαίνεται στα 200 km.

Στο κομμάτι των επιδόσεων, η ροπή φτάνει τα 208 ΝΜ, η μέγιστη τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 km/h, ενώ πραγματοποιεί τη διαδικασία του 0-100km/h σε 4,6 δευτερόλεπτα.

Χάρη στον ταχυφορτιστή Combo DC Charging μπορεί να φορτίσει την άδεια μπαταρία της σε ποσοστό 80% μέσα σε 40 λεπτά.

Η μοτοσυκλέτα συνοδεύεται και από ειδική εφαρμογή για φορητές συσκευές (Mobile Application) που επιτρέπει στον αναβάτη να ελέγχει εξ αποστάσεως το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, την τοποθεσία που βρίσκεται η μοτοσυκλέτα αλλά και να διαμορφώνει τον τρόπο απόδοσής της.

Το οδηγικό προφίλ είναι πλήρως ρυθμιζόμενο πράγμα που σημαίνει ότι ο αναβάτης μπορεί να ρυθμίσει όπως επιθυμεί παραμέτρους όπως για παράδειγμα τον τρόπο απόδοσης της ροπής, το φρένο κινητήρα κ.α.

Οι προ-παραγγελίες, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, ξεκινούν το τρίτο 3μηνο του 2017, χωρίς όμως να υπάρχει ενημέρωση για την τιμή διάθεσης της μοτοσυκλέτας.

Από τη στιγμή όμως που χρησιμοποιούνται λέξεις όπως “κατά παραγγελία” και “περιορισμένης παραγωγής” γίνεται αντιληπτό πως το αντίτιμο θα είναι τσουχτερό.

Πηγή

Μένιος Κατής

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Πρόσφατα άρθρα

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.