Close

Intelligent Speed Assistance (ISA): Υποχρεωτική τοποθέτηση σε όλα τα οχήματα

Το σύστημα Intelligent Speed Assistance θα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό όλων των οχημάτων από το 2022 και έπειτα. Το σύστημα αυτό θα κάνει όλα τα οχήματα να προσαρμόζουν αυτομάτως την ταχύτητά τους στα ισχύοντα όρια ταχύτητας στον δρόμο.

Σύμφωνα με τα όσα ορίζει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το σύστημα Intelligent Speed Assistance (ISA), θα πρέπει να μπαίνει σε όλα τα μοντέλα που έρχονται από το 2022 και έπειτα, ενώ από το 2024 θα είναι υποχρεωτική η χρήση του σε κάθε νέο αυτοκίνητο που ταξινομείται στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η απόφαση της Ευρώπης μπαίνει σε ισχύ από τις 6 Ιουλίου 2022 και έπειτα, αλλά μένει να φανεί με ποιον ακριβώς τρόπο θα λειτουργεί ο περιορισμός της ταχύτητας, αφού φαίνεται να υπάρχει σχετική διχογνωμία αναφορικά με τον τρόπο υλοποίησης. Το έξυπνο σύστημα θα μπορεί να λαμβάνει υπόψη του τα δεδομένα που συλλέγουν οι κάμερες και η τηλεματική των δρόμων, προκειμένου να ενημερώνει τον οδηγό για τα όρια ταχύτητας, είτε μέσω φωτεινής ένδειξης, είτε μέσω κάποιας άλλης παρεμβατικής μεθόδου, όπως είναι ο περιορισμός της ισχύος του κινητήρα.

Η συζήτηση που δημιουργείται είναι γύρω από το θέμα της ασφάλειας κατά την παρέμβαση του συστήματος ISA στο αυτοκίνητο που βρίσκεται εν κινήσει. Μία πρόταση είναι να εφαρμόζεται μεγαλύτερη αντίσταση στο πεντάλ του γκαζιού, όταν ο οδηγός κινείται πιο πάνω από το όριο ταχύτητας.

Ο στόχος της E.E. είναι να μειωθεί δραστικά ο αριθμός των τροχαίων δυστυχημάτων στην Ευρώπη, θέτοντας ως φιλόδοξο στόχο της τις μηδαμινές ανθρώπινες απώλειες μέχρι το 2050 στην Ευρώπη, κάτι το οποίο δεν φαίνεται να μπορεί να επιτευχθεί χωρίς την εφαρμογή συστημάτων όπως το Intelligent Speed Assistance.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Νίκος έχει πτυχίο από το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών (ΗΜΜΥ) του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Ζει και εργάζεται στην Αθήνα σε πολυεθνική εταιρεία ενέργειας και καυσίμων. Οδηγεί ηλεκτρικό αυτοκίνητο από το 2007 και του αρέσουν τα ταξίδια στο εξωτερικό.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top