Τη συνεργασία τους ανακοίνωσαν οι Intel και Warner Bros, η οποία αφορά «εμπειρίες εμβύθισης σε περιβάλλοντα αυτόνομων οχημάτων».
Οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους στο πλαίσιο της Έκθεσης Αυτοκινήτου τους Λος Άντζελες. Σκοπός είναι τα αυτόνομα οχήματα να καταστούν μια πλατφόρμα για διασκέδαση και διαφήμιση.
Σύμφωνα με την Intel, οι Αμερικάνοι ξοδεύουν περίπου 300 ώρες τον χρόνο σε αυτοκίνητα. Η εταιρεία θεωρεί ότι όλες αυτές οι ώρες θα μπορούσαν να αποτελέσουν κατάλληλες ώρες για θέαση περιεχομένου.
Η Intel όμως, δεν θέλει απλά να προβάλει διαφημίσεις αλλά να δημιουργήσει μια νέα εμπειρία για τον επιβάτη, χρησιμοποιώντας επαυξημένη και εικονική πραγματικότητα.
Έτσι, οι χρήστες θα νομίζουν ότι βρίσκονται στο Batmobile, μαθαίνοντας ταυτόχρονα και για τις επερχόμενες ταινίες Batman.
Στη σχετική ανακοίνωση, η Intel ανέφερε ότι οι τεχνολογικές αυτές δυνατότητες, θα μπορούσαν να καταστήσουν το όχημα έναν φακό προς τον εξωτερικό κόσμο, ο οποίος δίνει τη δυνατότητα στους επιβάτες να δουν διαφημίσεις μεταξύ άλλων.
Τα αυτόνομα οχήματα έχουν την προοπτική να αποτελέσουν την επέκταση των smartphone, με όλες τις δυνατότητες μάρκετινγκ και εξόρυξης δεδομένων συνεπάγεται αυτό.
Η Intel σκοπεύει να δοκιμάσει αυτή την ιδέα σε 100 αυτοκίνητα του στόλου αυτόνομων οχημάτων της.