Categories: Connected Cars

Έρευνα: Τα συστήματα Infotainment προκαλούν περισσότερα ατυχήματα

Όσο πιο περίπλοκα γίνονται τα συστήματα infotainment, τόσο περισσότερα ατυχήματα θα συμβαίνουν, σύμφωνα με έρευνα της AAA.

Για την έρευνα η AAA χρησιμοποίησε 30 νέα οχήματα και ζήτησε από τους συμμετέχοντες να πραγματοποιήσουν απλές διεργασίες, οι οποίες όμως απαιτούσαν τη χρήση του συστήματος infotainment.

Εν συνεχεία μέτρησαν το χρονικό διάστημα για το οποίο οι οδηγοί είχαν την προσοχή τους αποσπασμένη, λόγω της χρήσης του συστήματος και το πόσο νοητική ενέργεια ξόδεψαν για κάθε διεργασία.

Για παράδειγμα, η χρήση ενός μη διαισθητικού συστήματος πλοήγησης πήρε 40 δευτερόλεπτα σε αρκετούς οδηγούς για να το ρυθμίσουν, ένα χρονικό διάστημα, το οποίο είναι αρκετά μεγάλο για να μην έχει κάποιος τα μάτια του στον δρόμο.

Παρά το γεγονός ότι οι οδηγοί θα έπρεπε να προσέχουν και να μην αποσπούν την προσοχή τους από τα συστήματα infotainment, εντούτοις, η ΑΑΑ θεωρεί ότι εν μέρει είναι υπεύθυνοι και οι κατασκευαστές οχημάτων, οι οποίοι δεν σχεδιάζουν τα οχήματά τους, με τέτοιον τρόπο ώστε οι οδηγοί να παραμένουν ήσυχοι.

Τα πιο φιλικά προς τον χρήστη φάνηκε ότι είναι τα Lincoln MKC, Hyundai Santa Fe και μοντέλα της Toyota, ενώ στον αντίποδα τα Audi Q7, Tesla Model S, Ford Mustang GT, Subaru Crosstrek και Honda Civic Touring αποδείχτηκαν πιο περίπλοκα.

O Dr. David Yang, Επικεφαλής του ΑΑΑ Ιδρύματος για την Κυκλοφοριακή Ασφάλεια δήλωσε ότι ο καλύτερος τρόπος για να διορθωθεί το ζήτημα είναι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων να δημιουργήσουν συστήματα infotainment, τα οποία θα έχουν στο επίκεντρο την απλότητα, η οποία θα πρέπει να έχει υψηλότερη προτεραιότητα από την τεχνολογία.

Στις προτάσεις της αναφέρει ότι οι κατασκευάστριες πολυτελών οχημάτων θα πρέπει για παράδειγμα να εγκαταλείψουν τα trackpad και να χρησιμοποιούν είτε οθόνης αφής είτε έλεγχο στο τιμόνι. Εξίσου χρήσιμο θα ήταν να ενσωματωθούν καλύτεροι φωνητικοί βοηθοί όπως το Google Assistant και το Alexa.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Ford: Σχέδια για κατασκευή κερδοφόρων, προσιτών πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τιμή κάτω από 30.000$

Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…

25/04/2024

Kia EV3: Αποκαλύπτεται η σιλουέτα του compact ηλεκτρικού στο πρώτο teaser

Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…

25/04/2024

Tesla: Αλλάζει τα σχέδιά της για την κατασκευή φθηνότερων ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Η Tesla ανακοίνωσε ότι αλλάζει το σχέδιό της να εισαγάγει φθηνότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα…

24/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.