Τα 225 δισ. δολάρια θα αγγίξει η αγορά Infotainment των ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι το 2025, σύμφωνα με έκθεση της Grand View Research.
Η αυξημένη ζήτηση για ενσωματωμένα συστήματα Infotainment στα οχήματα, αποτελεί καθοριστικό παράγοντα στην ανάπτυξη της εν λόγω αγοράς, ενώ και η υιοθέτηση μικρού και μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικών οχημάτων, έχει οδηγήσει σε αυξανόμενη χρήση των συστημάτων.
Ανάμεσα στα συστήματα Infotainment, τα συστήματα πολυμέσων ηλεκτρικών οχημάτων φαίνεται ότι απέφεραν τη μέγιστη παραγωγή εσόδων το 2016. Η «διασκέδαση των πίσω καθισμάτων» και η heads up οθόνη αποδείχτηκαν τα πιο δημοφιλή συστήματα infotainment για τον περασμένο χρόνο και αναμένεται να αυξηθούν ραγδαία. Ωστόσο, το υψηλό τους κόστος εγκατάστασης και συντήρησης καθυστερεί την ευρεία υιοθέτησή τους. Απ’ότι φαίνεται όμως, τα συστήματα αυτά αναμένεται να σημειώσουν μεγάλη ανάπτυξη την επόμενη οκταετία.
Η οθόνη Heads-up, μια οθόνη δηλαδή που εμφανίζεται μπροστά στον οδηγό και του εμφανίζει δεδομένα στο παρμπρίζ, αποτελεί την πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη τεχνολογία, κυρίως λόγω των τεχνολογικών πλεονεκτημάτων της. Επιπρόσθετα, η αγορά των συστημάτων πολυμέσων αναμένεται να καταγράψει μείωση, λόγω της διείσδυσης των smartphone. Τα συστήματα πληροφόρησης και επικοινωνίας των οδηγών αναμένεται να αυξηθούν σε μέτριο βαθμό μέχρι το 2025. Το 2016, τα συστήματα αυτά αντιστοιχούσαν στο 20% του μεριδίου της αγοράς.
Τα συστήματα Infotainment με ασύρματη τεχνολογία αντιστοιχούσαν στο 38% του μεριδίου αγοράς, λόγω του εύρους των δυνατοτήτων τους στα ηλεκτρικά οχήματα, ενώ η ζήτηση για συστήματα infotainment με αρθρωτή συνδεσιμότητα, αναμένεται να αυξηθεί στο 69.7% μέχρι το 2025. Λόγω της αυξανόμενης προτίμησης των οδηγών σε ασύρματη συνδεσιμότητα, τα συστήματα με ενσύρματη σύνδεση αναμένεται να καταγράψουν επιβράδυνση στη ζήτηση.
Ένα ακόμη εύρημα της έρευνας είναι ότι η αγορά των συστημάτων Infotainment για επιβατικά ηλεκτικά οχήματα θα επιβραδυνθεί καθώς δίνεται έμφαση στα εμπορικά ηλεκτρικά οχήματα βαρέως τύπου. Εκεί ο ρυθμός ζήτησης αναμένεται να ξεπεράσει το 71% μέχρι το 2025.
Η παγκόσμια ζήτηση Infotainment ηλεκτρικών οχημάτων ξεπέρασε τα 2,4 δισ. δολ. το 2016 και αναμένεται να καταγράψει αύξηση 69% μεταξύ 2017 και 2025.
Η περιοχή της Λατινικής Αμερικής αναμένεται να σημειώσει σημαντική ανάπτυξη την επόμενη δεκαετία λόγω των διαφόρων τεχνολογικών εξελίξεων, ιδίως στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η αγορά της αναμένεται να καταγράψει αύξηση 77,8% από το 2017 έως το 2025.
Τέλος, οι πιο σημαντικοί παίκτες στην κατηγορία των Infotainment ηλεκτρικών οχημάτων περιλαμβάνουν τους: Continental AG, Aisin Seiki, Panasonic Corporation και Harman International Industries.