Close

Η ηλεκτρική BMW M3 δείχνει το καμουφλαρισμένο της πρόσωπο για πρώτη φορά

Το σπορ τμήμα Motorsport της BMW ετοιμάζεται να λανσάρει το πρώτο του πλήρως ηλεκτρικό όχημα και έχει αρχίσει να δημιουργεί τη διαφημιστική εκστρατεία, παρόλο που δεν φτάνει μέχρι το 2027.

Αφού επιβεβαίωσε τη διάταξη τετρακινητήρων των επερχόμενων ηλεκτρικών M αυτοκινήτων της και εντυπωσίασε τα στελέχη κατά τη διάρκεια μιας εκδήλωσης εσωτερικής κίνησης, η BMW δοκιμάζει τώρα το πρώτο M EV, το οποίο θα βασίζεται στο επερχόμενο sedan i3.

Το όνομα i3 πιθανότατα θα επαναπροσδιοριστεί για το νέο πλήρως ηλεκτρικό Neue Klasse της BMW και το iM3 ή το i3M είναι τα πιο πιθανά ονόματα.

Σύμφωνα με το BMW Blog, θα υπάρχουν αρκετές παραλλαγές του i3M με απόδοση ισχύος που κυμαίνεται από 670 ίππους έως διπλάσια από αυτή στην πιο ισχυρή και σκληροπυρηνική έκδοση τετρακινητήρων.

Αυτό υποδηλώνει ότι οι βασικές εκδόσεις θα είναι πισωκίνητες. Ωστόσο, μπορεί να εξακολουθούν να έχουν τα ίδια προηγμένα χαρακτηριστικά διανύσματος ροπής χάρη στη διαμόρφωση διπλού κινητήρα. Ακόμη και στις παραλλαγές με τέσσερις κινητήρες πιθανότατα θα έχετε μια λειτουργία drift που ρυθμίζει το αυτοκίνητο για μέγιστη πλευρική ολίσθηση.

Με την εσωτερική κωδική ονομασία ZA0, το ηλεκτρικό αντίστοιχο M3 θα είναι το πρώτο του είδους του, αλλά πιθανότατα θα ακολουθηθεί από ένα δίθυρο κουπέ και ένα SUV ως ηλεκτρικό X3M. Οι πιο πρόσφατες teaser εικόνες της BMW μας δείχνουν πολλά για το πώς θα μοιάζει η M3 EV, με στοιχεία σχεδίασης από τις φιλοσοφίες Neue Klasse και στοιχεία σχεδίασης Motorsport.

bmw m3

Από το πλάι, το καμουφλαρισμένο πρωτότυπο δεν έχει τις παραδοσιακές αναλογίες M3. Το μπροστινό του τμήμα μοιάζει λιγότερο σαν να κρύβει έναν μεγάλο διαμήκως τοποθετημένο κινητήρα και περισσότερο σαν αυτοκίνητο με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Ο μπροστινός προφυλακτήρας φαίνεται επίσης αρκετά μεγάλος και η συνολική σχεδίαση δεν φαίνεται τόσο κομψή όσο οποιοδήποτε τρέχον sedan BMW.

Επίσης, το καμουφλαρισμένο πρωτότυπο φαίνεται να είχε μηχανοκίνητες, χωνευτές χειρολαβές θυρών και το αυτοκίνητο πιθανότατα φοράει το αμάξωμα παραγωγής του, αλλά με ορισμένα εξαρτήματα κράτησης θέσης, όπως το μπροστινό και το πίσω τμήμα φώτων.

Όπως και στη σημερινή M3, το επερχόμενο EV δεν φαίνεται να έχει κατά παραγγελία πόρτες για να ταιριάζει με τις διευρυμένες καμάρες.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top