To Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας των ΗΠΑ (IHS) βαθμολογεί χαμηλά τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης που συναντά κανείς στα μοντέρνα οχήματα. Κανένα από τα συστήματα αυτά δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στα πρότυπα ελάχιστης ασφάλειας που θέτει το IHS.
Οι όροι με τους οποίους βαθμολογεί τα συστήματα ADAS (Advanced Driver Assistance Software) το IHS έχουν γίνει πιο αυστηροί, καθώς τα συστήματα αυτά στα μοντέρνα αυτοκίνητα προσφέρουν κάποιους επιπρόσθετους αυτοματισμούς που φέρνουν μεγάλες προκλήσεις για το ζήτημα της ασφάλειας. Τα επίπεδα βαθμολογίας του IHS είναι τα Good (Καλό), Acceptable (Αποδεκτό), Marginal (Οριακό) και Poor (Χαμηλό).
Το σύστημα βαθμολόγησης είναι αυστηρό, με αποτέλεσμα να θεωρείται βέβαιο ότι κανένα από τα υπάρχοντα συστήματα δεν θα τα καταφέρει να κερδίσει τον τίτλο Good. Συστήματα όπως το Tesla Full Self Driving Beta, το Ford BlueCruise και άλλα παρόμοια θα πρέπει να αποδείξουν ότι έχουν όλες τις απαραίτητες λειτουργίες που βοηθούν τον οδηγό να έχει στραμμένη την προσοχή του στο δρόμο.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.