Self-Driving

Icona Nucleus: Το “απόλυτο αυτοοδηγούμενο σαλόνι” [video]

Το Icona Nucleus ενσαρκώνει όλα τα στοιχεία που θα χαρακτηρίζουν τα μελλοντικά οχήματα: state-of-the-art τεχνολογίες, τεχνητή νοημοσύνη & αυτόνομη οδήγηση.

Η Icona είναι μια νέα εταιρεία που ιδρύθηκε το 2010 στο Τορίνο και διαθέτει γραφεία στη Σανγκάη και το Λος Άντζελες. Επικεφαλής είναι ο Teresio Gigi Gaudio που έχει εργαστεί στο παρελθόν στον οίκο Bertone, στη Fiamm και στην Aprilia. O τζίρος της εταιρείας το 2017 ανήλθε σε 18 εκατομμύρια ευρώ, με το στόχο για τη φετινή χρονιά να είναι τα 20 εκατομμύρια ευρώ.

Στο Σαλόνι της Γενεύης κλέβει την παράσταση με το φουτουριστικό Nucleus.

Το Icona Nucleus ενσαρκώνει όλα εκείνα τα στοιχεία που θα χαρακτηρίζουν τα οχήματα του μέλλοντος: φουτουριστική εμφάνιση, state-of-the-art τεχνολογίες, διασυνδεσιμότητα, τεχνητή νοημοσύνη (AI) και φυσικά αυτόνομη οδήγηση.

H εταιρεία το χαρακτηρίζει ως «το απόλυτο αυτοοδηγούμενο σαλόνι».

Icona Nucleus

Πρόκειται για ένα πολυτελές όχημα, με ιδιαίτερα αεροδυναμική εμφάνιση. Το μήκος του είναι 5,25 μέτρα, το πλάτος του 2,12 μέτρα, ενώ το ύψος δεν ξεπερνά τα 1,75 μέτρα. Ως φουτουριστικό concept, είναι πλήρως διασυνδεδεμένο και υποστηρίζει αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 5 όπερ σημαίνει πως δεν διαθέτει ούτε τιμόνι, ούτε πεντάλ ελέγχου, ούτε συμβατικό ταμπλό.

Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης 2018 (GIMS 2018)

Το εσωτερικό του είναι ιδιαίτερα ευρύχωρο και μπορεί να φιλοξενήσει άνετα έξι επιβάτες. Παραπέμπει σε πολυτελές σαλόνι στο οποίο οι επιβάτες μπορούν να χαλαρώσουν απολαμβάνοντας τη διαδρομή ή να κάνουν τη δουλειά τους χωρίς να χάσουν χρόνο.

Icona Nucleus

Η ασύμμετρη προσέγγιση στη διάταξη των άνετων θέσεων που μετακινούνται και μπορούν να μετατραπούν ακόμη και σε καναπέ, καθώς επίσης και το πανοραμικό παρμπρίζ εκτοξεύουν σε άλλο επίπεδο την έννοια των άνετων μετακινήσεων.

«Είναι ένα πρώτης κατηγορίας, κομψό μέσο μεταφοράς όπου το επίκεντρο πια δεν είναι ο δρόμος, αλλά ο προορισμός», αναφέρουν χαρακτηριστικά οι άνθρωποι της εταιρείας.

Icona Nucleus

H Icona συνεργάστηκε με την Elaphe στο κομμάτι των ηλεκτροκινητήρων. Το Nucleus εφοδιάζεται με τέσσερα μοτέρ που βρίσκονται ενσωματωμένα στους τροχούς (ένα στον κάθε τροχό). Ο ηλεκτροκινητήρας Elaphe L1500 αποτελεί το κορυφαίο προϊόν της εταιρείας και προσφέρει μέγιστη ροπή 1.500 Nm που είναι διαθέσιμα σε κάθε τροχό.

Icona Nucleus

Η μέγιστη απόδοση κάθε ηλεκτροκινητήρα είναι 110kW, ενώ η συνολική απόδοση ανέρχεται σε 440kW δηλαδή 600 hp. Σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις, το Icona Nucleus χρειάζεται μόλις 3,5 δευτερόλπετα για τη διαδικασία του 0-100 Km/h.

Icona Nucleus

H συστοιχία μπαταριών του οχήματος είναι της Bolloré Blue Solutions, ενώ διαθέτει και range extender κυψελών υδρογόνου. Σύμφωνα με την εταιρεία, το Nucleus μπορεί με μία πλήρη φόρτιση μπορεί να καλύψει 1.200 km.

Πηγή 1, 2

Μένιος Κατής

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

View Comments

Πρόσφατα άρθρα

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.