Close

Η Ιαπωνία θα ανοίξει τους δρόμους για self-driving οχήματα τον Απρίλιο

Η Ιαπωνία σχεδιάζει να επιτρέψει σχεδόν αυτόνομα οχήματα στους δημόσιους δρόμους με περιορισμένη χωρητικότητα από την άνοιξη, ανοίγοντας το δρόμο για υπηρεσίες όπως το ρομποταξί και τα λεωφορεία χωρίς οδηγό.

Σύμφωνα με σχέδια που αποκαλύφθηκαν αυτή την εβδομάδα, η Εθνική Αστυνομική Υπηρεσία επιδιώκει τον ερχόμενο Απρίλιο να άρει την απαγόρευση των λεγόμενων αυτοοδηγούμενων οχημάτων Επιπέδου 4, τα οποία μπορούν να λειτουργούν χωρίς οδηγό υπό ορισμένες προϋποθέσεις.

Η κίνηση της Ιαπωνίας έρχεται καθώς τοπικές νεοφυείς επιχειρήσεις κάνουν βήματα προς την κατεύθυνση της μεταφοράς της τεχνολογίας στους δρόμους. Η Boldly, που υποστηρίζεται από τον Όμιλο SoftBank, ανακοίνωσε πρόσφατα μια συνεργασία με την Εσθονική Auve Tech που στοχεύει να τοποθετήσει λεωφορεία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4 στους ιαπωνικούς δρόμους μέχρι το οικονομικό έτος 2023.

Η κυβέρνηση της Ιαπωνίας στοχεύει να έχει υπηρεσίες κινητικότητας με οχήματα Επιπέδου 4 σε 40 περιοχές έως το 2025 και περισσότερες από 100 έως το 2030.

«Σκοπεύουμε να έχουμε τόσα πολλά έργα μόνοι μας», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Boldly, Yuki Saji.

Μια άλλη startup, η Tier IV με έδρα τη Ναγκόγια, ξεκίνησε τον Φεβρουάριο μια δοκιμή αυτοοδηγούμενων λεωφορείων για μεταφορά επιβατών μεταξύ τερματικών σταθμών στο αεροδρόμιο Narita κοντά στο Τόκιο, συνεργαζόμενη με συνεργάτες, συμπεριλαμβανομένων των τηλεπικοινωνιών KDDI και NTT.

Λεπτομέρειες σχετικά με τους νέους κανόνες της Ιαπωνίας για τα αυτοκίνητα Επιπέδου 4, συμπεριλαμβανομένου του πότε θα επιτρέπονται στους δρόμους, θα ανακοινωθούν μετά από μια δημόσια περίοδο σχολίων που θα λήξει τον Νοέμβριο.

Στην Κίνα, ο γίγαντας αναζήτησης Baidu τον Αύγουστο έγινε η πρώτη εταιρεία στη χώρα που έλαβε άδειες για να λειτουργεί πλήρως ρομποταξί χωρίς οδηγό και άρχισε να λειτουργεί στη Γουχάν και την Τσονγκκίνγκ τον ίδιο μήνα.

Σε αντίθεση με την λιγότερο προηγμένη τεχνολογία Επιπέδου 3, το Επίπεδο 4 υποτίθεται ότι φέρνει τα οχήματα σε ασφαλή στάση χωρίς οδηγό όταν είναι απαραίτητο – κάτι τέτοιο σε επικίνδυνες συνθήκες οδήγησης.

Η Toyota και η Nissan έχουν κάνει έρευνα για την τεχνολογία, αλλά δεν έχουν δώσει χρονοδιάγραμμα για την κυκλοφορία αυτοκινήτων ή υπηρεσιών που τη χρησιμοποιούν.

Η Waymo της μητρικής Alphabet της Google άρχισε να αναπτύσσεται γύρω στο 2010, αρχικά με στόχο τη μαζική παραγωγή το 2017. Ωστόσο, η εταιρεία δεν έχει φτάσει ακόμη σε αυτό το σημείο.

Παράλληλα, η Argo AI, μια αμερικανική startup που υποστηρίζεται από τη Ford και τη Volkswagen, ανακοίνωσε ότι κλείνει. Όταν η Ford επένδυσε στην Argo το 2017, περίμενε ότι η τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4 θα ήταν σε ευρεία χρήση μέχρι το 2021.

«Τα κερδοφόρα, πλήρως αυτόνομα οχήματα σε κλίμακα είναι πολύ μακριά», δήλωσε ο επικεφαλής της Ford, Jim Farley.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top