Close

Hyundai: Σε λειτουργία τέθηκε στην Κορέα το ρομπότ αυτόματης φόρτισης

Πριν από μια δεκαετία, η Tesla εντυπωσίασε τους λάτρεις της τεχνολογίας και των ηλεκτρικών οχημάτων με έναν ρομποτικό βραχίονα που μπορούσε να βρει αυτόματα τον δρόμο του προς τη θύρα φόρτισης ενός Model S.

Aυτό που ήθελαν να δείξουν ήταν ότι ο ιδιοκτήτης μπορούσε απλώς να παρκάρει το ηλεκτρικό του όχημα στο γκαράζ και το ρομπότ να συνδέει το καλώδιο φόρτισης, μόνο του.

Η Tesla εγκατέλειψε την ιδέα, αλλά άλλοι συνέχισαν να εργάζονται πάνω σε αυτήν. Aνάμεσά τους ήταν και η Hyundai Motor Group, η οποία έχει πλέον ξεκινήσει ένα πρόγραμμα δημόσιας επίδειξης στη χώρα της χρησιμοποιώντας ένα ζευγάρι ρομπότ φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων με τεχνητή νοημοσύνη.

Σε συνεργασία με το Διεθνές Αεροδρόμιο Incheon στη Νότια Κορέα, η Hyundai Motor έγινε μια από τις πρώτες εταιρείες στον κόσμο που προσφέρει ένα σύστημα ρομπότ αυτόματης φόρτισης (ACR) ηλεκτρικών οχημάτων εμπορικής ποιότητας που βασίζεται σε τεχνητή νοημοσύνη.

Η τεχνολογία της Hyundai κάνει τα πάντα αυτόματα, από το να πιάσει τη λαβή φόρτισης από τη βάση της μέχρι το άνοιγμα της θύρας φόρτισης στο ηλεκτρικό όχημα και να συνδέσει το καλώδιο γρήγορου φορτιστή DC.

Η ασύρματη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων σε αξιοπρεπείς ταχύτητες είναι ακόμα ένα μακρινό όνειρο, οπότε αυτό είναι ίσως το καλύτερο που υπάρχει αυτή τη στιγμή. Τα αυτόματα ρομπότ φόρτισης της Hyundai θα μπορούσαν να λειτουργήσουν σε πολυσύχναστους υπόγειους χώρους στάθμευσης, όπου ο οδηγός πρέπει να βγει από το αυτοκίνητο και να το παρκάρει χρησιμοποιώντας το κλειδί. Τα τελευταία ηλεκτρικά οχήματα της Hyundai και της Kia μπορούν ήδη να το κάνουν αυτό.

Τα ρομπότ φόρτισης που θα εγκατασταθούν στο Incheon θα χρησιμεύσουν ως χώρος επίδειξης για τις υπηρεσίες του Hyundai Motor Group, συλλέγοντας παράλληλα σχόλια από τους χρήστες για τη βελτίωση του συστήματος με την πάροδο του χρόνου. Το αυτόματο ρομπότ φόρτισης της Hyundai έκανε το ντεμπούτο του το 2023.

Χρησιμοποιεί ένα σύστημα κάμερας 3D και έναν αλγόριθμο τεχνητής νοημοσύνης για να εντοπίσει τη θύρα φόρτισης και να συνδεθεί με σφάλμα μικρότερο από 0,4 ίντσες (10 χιλιοστά). Ο ρομποτικός βραχίονας λειτουργεί σε θερμοκρασίες μεταξύ 14 και 140 βαθμών Φαρενάιτ (-15 έως 60 βαθμούς Κελσίου), καθιστώντας τον κατάλληλο για όλα εκτός από τα πιο αντίξοα περιβάλλοντα.

«Αναμένουμε ότι αυτή η συνεργασία θα βελτιώσει σημαντικά τις υπηρεσίες και την επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα στο Διεθνές Αεροδρόμιο Incheon», δήλωσε ο Hag Jae Lee, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Incheon International Airport Corporation. «Προχωρώντας, το Διεθνές Αεροδρόμιο Incheon θα συνεχίσει να εξελίσσεται ως το κορυφαίο ψηφιακό αεροδρόμιο στον κόσμο, βασιζόμενο στην εξαιρετική υποδομή και τις τεχνολογικές του δυνατότητες».

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top