To νέο Hyundai N RN24 concept είναι ένα μικρό, ελαφρύ, εξαιρετικά ισχυρό ηλεκτρικό για άτομα που τους αρέσει να οδηγούν.
Τροφοδοτημένο από το σύστημα PE από την πλατφόρμα E-GMP του IONIQ 5 N, το Hyundai N RN24 δεν είναι αυτοκίνητο, με την έννοια ότι δεν προορίζεται πραγματικά να μεταφέρει ανθρώπους και πράγματα αλλά για να είναι σε πίστα.
«Το RN24 αποτελεί παράδειγμα της δέσμευσης της Hyundai N για την προώθηση της τεχνολογίας των ηλεκτροκινητήρων, δίνοντας προτεραιότητα στην οδηγική εμπειρία παρά στους αριθμούς προδιαγραφών», Joon ParkVice President του N Brand Management Group. «Αυτό το Rolling Lab αποδεικνύει ότι παραμένει αναξιοποίητο δυναμικό για ηλεκτρικά οχήματα υψηλής απόδοσης και με τις νέες τεχνολογίες μπροστά μας, υπάρχουν πολλά να περιμένουμε με ανυπομονησία».
Το RN24 διαθέτει μια μπαταρία 84 kWh που διατηρεί την ενεργειακή χωρητικότητα του μοντέλου παραγωγής XRT, αλλά επιτρέπει 340 χλστ. μικρότερο μεταξόνιο. Αυτό μειώνει την αγωνιστική ιδέα σε μέγεθος κατηγορίας, συγκρίσιμο με το Hyundai i20 N Rally1 Hybrid World Rally.
Το σύστημα μετάδοσης ροπής-διάνυσμα του concept είναι επίσης συγκρίσιμο με το i20 N Rally1 και αυτή η ρύθμιση βοηθά στη βελτιστοποίηση της κατανομής της ροπής και στους τέσσερις τροχούς. Η απόδοση της μηχανικής τεχνολογίας του i20 N Rally 1 προσομοιώνεται από τα ηλεκτρονικά «Rally Mode» του RN24, παρέχοντας παρόμοιες επιδόσεις με τρόπο πιο οικονομικό για μελλοντικά αυτοκίνητα παραγωγής.
Το πλαίσιο του RN24, επίσης, μπορεί να υπερηφανεύεται για μια ειδικά σχεδιασμένη διάταξη ανάρτησης σε στυλ ράλι με αποσβεστήρες προδιαγραφών ράλι και υποπλαίσια υψηλής ακαμψίας, ενώ ένα ζευγάρι τεράστιων ψυγείων αλουμινίου μπροστά και ένα πανύψηλο πίσω φτερό δένουν το concept «Ulimited Class» της εταιρείας.
Το Hyundai N RN24 concept μειώνει το αυτοκίνητο στην ουσία του για να ξεκλειδώσει την απόδοση με τρόπο που καταφέρνει να σας κάνει να κοιτάτε το μέλλον, με μερικές ρετρό μελλοντικές πινελιές που θα αισθάνονταν τόσο κατάλληλες σε μια μοντέρνα έκδοση του Ridge Racer όσο σε ένα πραγματικό αγωνιστικό αυτοκίνητο.
Κάποιες αμφισβητήσιμες επιλογές για το concept είναι ότι η Hyundai τοποθέτησε στο RN24 ένα εξωτερικό ηχοσύστημα υψηλής απόδοσης που διαθέτει δύο πλαϊνά ηχεία που βλέπουν προς τα έξω εκτός από τη ρύθμιση N Active Sound+ του IONIQ 5 N. Η Hyundai λέει ότι το soundtrack του οχήματος «επαυξάνεται από τη σχεδίαση του πίσω φτερού που λειτουργεί ως ηχητικό κιβώτιο, ενισχύοντας την ηχητική εμπειρία και δημιουργώντας ένα καθηλωτικό soundtrack για τους θαυμαστές που συμπληρώνει τις δυνατότητες υψηλών επιδόσεων του οχήματος».
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.