Αρκετές πόλεις της Ευρώπης ενισχύουν τις αστυνομικές δυνάμεις με το ηλεκτρικό crossover της Hyundai, το Kona Electric.
Το πλάνο για στροφή στην ηλεκτροκίνηση είναι, πλέον, γνωστό. Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν αρχίσει να παράγουν ολοένα και περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα, ενώ η κάθε πόλη φροντίζει για να μειώσει τη ρύπανση του περιβάλλοντος.
Έτσι, ενισχύονται με ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι αστυνομικές δυνάμεις σε διάφορες πόλεις σε όλον τον κόσμο. Μάλιστα, στην Ευρώπη υπάρχει ένα ηλεκτρικό, που τείνει να γίνει το αγαπημένο των αρχών και πρόκειται για το Hyundai Kona Electric.
Σύμφωνα με την εταιρεία από τη Νότιο Κορέα, το ηλεκτρικό crossover χρησιμοποιείται από τις αρχές σε Ισπανία, Ελβετία και Ηνωμένο Βασίλειο.
Για την ακρίβεια, στην επαρχία του Σεντ Γκάλεν της Ελβετίας η αστυνομία προτίμησε το ηλεκτρικό Kona επειδή ήταν το μοναδικό που ανταποκρινόταν στις απαιτήσεις της επαρχίας, όσον αφορά την ισχύ, την αυτονομία και το κόστος.
Στην Ισπανία, όπως αναφέρει η Hyundai, το χρησιμοποιεί η αστυνομία της Βαλένθια, ενώ τουλάχιστον ένα τέτοιο όχημα έχουν προμηθευτεί και τα αστυνομικά τμήματα του Σάσεξ και της Βόρειας Ουαλίας στο Ηνωμένο Βασίλειο, με αυτό του Χαμπσάιρ να παραγγέλνει εννιά ηλεκτρικά Kona, τα οποία αναμένεται να παραδοθούν τον επόμενο μήνα.
Επίσης, το Άμστερνταμ, η Ανατολική Ολλανδία και η Κεντρική Ολλανδία είναι τα τρία τμήματα, που δοκιμάζουν τα ηλεκτρικά crossover για το ενδεχόμενο χρήσης τους από την αστυνομία στο μέλλον, με τους αστυνομικούς από τη χώρα της τουλίπας να λένε πως οι ύποπτοι δεν ακούν το ηλεκτροκίνητο να έρχεται, σε αντίθεση με τα ντιζελοκίνητα Opel Astra.
Βέβαια, και στις ΗΠΑ χρησιμοποιούνται ηλεκτρικά αυτοκίνητα για τις ανάγκες των αρχών, με το τμήμα του Σιατλ να προσθέτει μερικά Nissan Leaf στον στόλο του και αυτό του Λος Άντζελες να αγοράζει 100 BMW i3, τη στιγμή που η αστυνομία στη Βικτόρια της Αυστραλίας έκανε τη διαφορά μ’ ένα αστυνομικό Tesla Model X, το οποίο αποκάλυψε το 2019.
Τέλος, να σημειωθεί ότι κάποια αστυνομικά τμήματα χρησιμοποιούν και το Nexo, που κινείται με υδρογόνο (FCV), όπως αυτό του Μπολτσάνο στην Ιταλία, ενώ κάποια άλλα σε Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία και Ισπανία έχουν προτιμήσει το ηλεκτρικό Ioniq.