Connected Cars

Hyundai Ioniq Electric: Έλλειψη μπαταριών λόγω μεγάλης ζήτησης

Η μεγάλη ζήτηση που παρουσιάζει η ηλεκτρική έκδοση του Hyundai Ioniq έπιασε εξαπίνης την Hyundai που αντιμετωπίζει έλλειψη μπαταριών με αποτέλεσμα να παρουσιάζονται καθυστερήσεις στην παραγωγή του.

Σύμφωνα με το Inside EVs, η εταιρεία είχε παραγγείλει για αρχή 7.000 μπαταρίες από την LG Chem, οι οποίες αποδείχθηκαν πολύ λίγες, λόγω της απρόσμενα μεγάλης ζήτησης που υπάρχει για το ηλεκτρικό Ioniq.

Η εταιρεία αντιμετωπίζει δυσκολίες με την παραγωγή καθώς η ζήτηση για το Ioniq EV είναι δύο φορές μεγαλύτερη από την αναμενόμενη”, αναφέρει χαρακτηριστικά το Business Korea.

Το portal σημειώνει πως στη Ν. Κορέα επικρατεί “σύνδρομο ηλεκτρικών” και πως η LG Chem που προμηθεύει με μπαταρίες την αυτοκινητοβιομηχανία, προσπαθεί να αυξήσει την παραγωγή ώστε να ικανοποιήσει την αυξανόμενη ζήτηση που παρουσιάζουν παγκοσμίως τα ηλεκτρικά οχήματα.

Από το λανσάρισμά του στην αγορά της Ν. Κορέας, το ηλεκτρικό Ioniq έγινε μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα best-seller. Είναι τέτοια η ζήτηση, μάλιστα, που η λίστα αναμονής φτάνει μέχρι και τους πέντε μήνες.

Το γεγονός αυτό ανάγκασε τη Hyundai να αναθεωρήσει το αρχικό της πλάνο και να αυξήσει την μηνιαία παραγωγή του μοντέλου από τις 1.200 μονάδες στις 1.800. Και υπάρχει η δυνατότητα να αυξήσει κι άλλο την παραγωγή, ωστόσο η έλλειψη στις μπαταρίες αποτελεί τροχοπέδη.

Το Ioniq είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις: υβριδικό (Hybrid), plug-in (PHEV) και ηλεκτρικό (Electric).

Στην ηλεκτρική του έκδοση χρησιμοποιεί μπαταρία 28 kWh ιόντων-λιθίου και πολυμερών λιθίου (Li-ion Polymer). Ο ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει 120 PS και 295 Nm ροπής. Η αυτονομία του ανέρχεται στα 250 km, ενώ η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει είναι 165km/h.

Πηγή

Μένιος Κατής

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Πρόσφατα άρθρα

Rimac: Οι αγοραστές δεν θέλουν πια ηλεκτρικά supercar

Η επιθυμία για ηλεκτρικά supercar μειώνεται σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Rimac, Mate Rimac,…

09/05/2024

Αυτός είναι ο «πρώτος στον κόσμο» φορτιστής ηλεκτρικών με ηλιακή ενέργεια DC-to-DC

Η Enteligent με έδρα την Καλιφόρνια υποστηρίζει ότι έχει κατασκευάσει και δέχεται προπαραγγελίες για τον…

09/05/2024

Η Tesla ερευνάται από το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ για απάτη σχετικά με το FSD

Η Tesla φέρεται να διερευνάται από το Υπουργείο Δικαιοσύνης για το εάν οι αξιώσεις της…

08/05/2024

Kia EV3: Αυτό θα είναι το ηλεκτρικό – Πότε θα γίνει η παγκόσμια πρεμιέρα

Η Kia μόλις δημοσίευσε μερικές teaser εικόνες του επερχόμενου EV3 SUV της, το τελευταίο της…

08/05/2024

Πιθανή συνεργασία Apple – Rivian: Η τεχνογνωσία από το project Titan στα ηλεκτρικά R2 και R3

Μια συνεργασία μεταξύ της Apple και της κατασκευάστριας ηλεκτρικών οχημάτων Rivian θα μπορούσε να είναι…

07/05/2024

Τύπος ξεγέλασε τα ρομποταξί της Waymo με μπλούζα με το σήμα του ΣΤΟΠ (βίντεο)

Οι εταιρείες που αναπτύσσουν αυτόνομα οχήματα συχνά αναφέρονται στα απροσδόκητα σενάρια που συναντώνται κατά την…

06/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.